مراکز خرید شیراز
نوشته شده توسط : maryam26

مجتمع تجاری ستاره فارس شیراز

در شمال شهر شیراز و در خیابان عفیف آباد یک مجتمع تجاری بسیار بزرگ و لوکس به نام ستاره فارس وجود دارد. این مجتمع با زیر بنایی حدود 45000 تور شیراز اسفند 96متر مربع و در نه طبقه احداث شده است. سه طبقه زیرین یکی از بزرگترین پارکینگ های شهر شیراز با ظرفیت 500 تور شیراز بهمن 96خودرو می باشد. سه طبقه اول مرکز خرید بوده و دارای 450 واحد تجاری که اقلام آن ها از مناطق آزاد تهیه می شود، است. این واحدهای تجاری کالاهایی نظیر پوشاک زنانه و مردانه، ادکلن، عینک، کیف و کفش، موبایل و لوازم دیجیتال، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، وسایل تزئینی و مواد خوراکی را به شما مسافران تور شیراز ارائه می دهد. در طبقه بعدی رستوران و فست فود این مجموعه قرارتور شیراز نوروز 97 دارند که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با بهترین کیفیت سرو می کنند. هم چنین یک شهربازی سرپوشیده در همین طبقه وجود دارد. دو طبقه بالایی مسکونی بوده و دارای آپارتمان های لوکس با بهترین امکانات است.

مجتمع تجاری ستاره فارس شیراز

 


مجتمع تجاری زیتون شیراز

مجتمع تجاری زیتون یکی دیگر از مراکز خرید شهر شیراز است که در تور شیراز بهار 97چهارراه پانزده خرداد این شهر قرار دارد. با توجه به موقعیت مکانی این مرکز خرید و تور شیراز اسفند 96قرار داشتن در نزدیکی بازار اصلی شهر این امکان برای شما مسافران تور شیراز فراهم شده است تا ضمن مقایسه اجناس خرید خود را انجام دهید. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 7000 متر مربع و با زیر بنایی حدود 60000 متر در دوازده طبقه ساخته شده است. 400 واحد تجاری در این مرکز خرید قرار دارند کهتور شیراز نوروز 97 انواع پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، جواهرات و بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی،تور شیراز فروردین 97 لوازم خانگی و وسایل کودک را به فروش می رسانند. رفت و امد به این مرکز خرید بسیار آسان است زیرا دو تا از خطوط مترو شهر شیراز از کنار آن می گذرند؛ هم چنین اگر با خودرو شخصی خود سفر کردید، مجتمع دارای سه طبقهتور شیراز بهمن 96 پارکینگ با ظرفیت 500 خودرو دارد. در طبقات بالای مجتمع یک شهربازی و سینمای سه بعدی قرار دارند و کافی شاپ و رستوران این مجموعه هم خدمات ارائه می دهند.

مجتمع تجاری زیتون شیراز

مجتمع تجاری زیتون شیراز

 


مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز

مجتمع تجاری، تفریحی و اقامتی خلیج فارس شیراز در ابتدای شهر جدید صدرا و در زمینی به مساحت 500000 متر مربع بنا شده است.تور شیراز نوروز 97 این مجتمع طبق رتبه بندی های جهانی در رتبه ششم بزرگترین مراکز تجاریتور شیراز زمستان 96 جهان قرار دارد و در ایران دارای رتبه نخست می باشد. بزرگترین فروشگاه هایپر استار کشور در مجتمع خلیج فارس قرار گرفته است که انواع کالاهای مایحتاج روزانه در آن وجود دارند. 2500 واحد تجاری در قالب 6 فروشگاه با نام های الماس 1 و 2، ابریشم 1 و 2 و جام جم 1 و 2 در این مرکز تجاری بزرگ قرار دارند. دو شهربازی روباز و سرپوشیده در این مجتمع عظیم قرار دارند که مکان مناسبی برای تفریح شما مسافران تور شیراز می باشد.سینمای مجموعه با دارا بودن 6 سالن و بهره گیری از استانداردهای روز دنیا یکی از مجهزترین سالن های کشور می باشد.تور شیراز فروردین 97 رستوران و کافی شاپ مجموعه خلیج فارس نیز برای ارائه غذا و نوشیدنی تور شیراز بهار 97در اختیار شما هستند. هم چنین مجموعه خلیج فارس دارای یک هتل بسیار مجلل 5 ستاره نیز می باشد که در دست احداث است وتور شیراز اسفند 96 تا کنون افتتاح نشده است.

مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز

مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز

مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز

 


مجتمع تجاری الماس شیراز

مجتمع تجاری الماس شیراز یکی از شیک ترین و به روز ترین مراکز خرید تور شیراز فروردین 97این شهر است که در چهارراه ملاصدرا قرار گرفته است. این مرکز خرید با ساختمانی شیک و زیبا در 8 طبقه ساخته شده است که تماما تجاری می باشد. واحدهای تجاری این مرکز خرید انواع و اقسام کالاها را عرضه می کنند اما بیشتر روی لباس های مردانه، زنانه و البسه مجلسی تمرکز دارند که همگی طبق آخرین مد روز بوده و از قیمت های مناسبی یرخوردار می باشند. در طبقه تور شیراز اسفند 96های زیرین این مجتمع پارکینگ قرار دارد که می توانید اتومبیل شخصی خود را در آن پارک کنید.شما مسافران تور شیراز می توانید در طول سفر خود از این مرکز خرید دیدن کرده و به خرید بپردازید.

مجتمع تجاری الماس شیراز

 


مرکز تجاری تفریحی هامون شیراز

یکی از مراکز خرید مدرن و لوکس شهر شیراز که در بلوار ستارخان قرار دارد، مرکز خریدتور شیراز دی 96 هامون است. این مرکز خرید که در اصل یک مرکز ادارای، تجاری و تفریحی است در زمینی به مساحت 7500 متر مربع و در 5 طبقه افتتاح شده است. در این مرکز خرید بیش از 70 واحد تجاری وجود دارند که محصولاتی مانند پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم زینتی و لوازم دیجیتالی را از برندهای محبوب دنیا عرضه می کنند. به علت برند بودن محصولات در این مرکز خرید، قیمت های آنتور شیراز زمستان 96 کمی بالا است. هم چنین در این مجتمع یک فست فود تور شیراز نوروز 97و تریا برای صرف غذا و نوشیدنی وجود دارند که شما مسافران تور شیراز می توانید از آن ها استفاده کنید. در طبقه بالای این مجموعه یک شهربازی سرپوشیده برای تفریح کودکان ایجاد شده است. 

مرکز تجاری تفریحی هامون شیراز

مرکز تجاری تفریحی هامون شیراز

 


بازار مسگرها شیراز

بازار مسگرها یکی از بازارهای قدیمی شهر شیراز و از بقایای بازار قیصریه است که توسط امام قلی خان در محله درب شاهزاده شیراز ساخته شد. این بازار در دوران قاجار با زلزله تخریب شد و در سال 1299 دوباره سازی شد.معماری بازار مسگرها شبیه بازار وکیل است اما در ابعاد کوچکتر آن؛ این بازار دارای 12 زوج مغازه است و با گچ و آجر ساخته شده است. مغازه ها به دلیل منزلت شغل مسگری در بالاتر از سطح زمین قرار گرفته اند. در حال حاضر تنها چند مغازه در این بازار بهتور شیراز زمستان 96 مسگری می پردازند و اکثر مغازه ها لوازم خانگی می فروشند اما در همان چند مغازه هم می توانید انواع ظروف و مجسمه های مسی را پیدا کنید.

بازار مسگرها شیراز

بازار مسگرها شیراز

 





:: برچسب‌ها: مراکز خرید شیراز,بهترین مراکز خرید شیراز,مراکز خرید خوب شیراز,آدرس مراکز خرید شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: