هتل های آنتالیا
نوشته شده توسط : maryam26

هتل کرمان بلازور آنتالیا

هتل کرمان بلازور یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس منطقه بلک آنتالیا میتور آنتالیا نوروز 97 باشد. این هتل مجلل در زمینی به مساحت بیش از 40000 متر مربع بنا شده است و معماری بیار جالب و شگفت انگیزی دارد. هتل تور آنتالیا زمستان 96در سال 2013 افتتاح شده است و دارای چندین ساختمان اقامتی می باشد. در مجموع هتل دارای 480 اتاق است که شامل اتاق های استاندارد، خانوادگی و اتاق های ویژه معلولین است که این اتاق ها برای شما مهمانان تور آنتالیا دارای امکانات بالکن، تلویزیون، مینی بار، اینترنت، تهویه مطبوع تور آنتالیا بهمن 96و حمام هستند. خدمات هتل به صورت ALL ارائه می شود و علاوه بر رستوران اصلی هتل که به سلک بوفه است سه رستوران آلاکارته با سرو غذاهای عثمانی، آسیایی و مدیترانه ای نیز در هتل کرمان بلازور قرار دارند. هتل دارای چندین استخر روباز در محوطه خود است که در کنار آن تور آنتالیا بهار 97ها 9 سرسره آبی قرار دارد. هم چنین برای کودکان نیز استخر و سرسره های مخصوص در نظر گرفته شده است. هتل در کنار ساحل دریای مدیترانه قرار داشته و دارای 300 متر ساحل شنی اختصاصی می باشد. فاصله تور آنتالیا دی 96هتل تا مرکز شهر 40 کیلومتر و تا فرودگاه 45 کیلومتر است. از دیگر امکانات هتل کرمان بلازور می توان به زمین تنیس، والیبال ساحلی، مینی فوتبال، کریکت، واترپلو، تیراندازی، قایق سواری، جت اسکی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی و ... اشاره کرد.

هتل کرمان بلازور آنتالیا

هتل کرمان بلازور آنتالیا

هتل کرمان بلازور آنتالیا

 


هتل رینگ بیچ آنتالیا

هتل رینگ بیچ یکی از هتل های 5 ستاره منطقه کمر شهر آنتالیا است که خدمات تور آنتالیا نوروز 97خود را به صورت UALL ارائه می دهد. درست در مقابلتور آنتالیا بهار 97 این هتل ساحل شنی اختصاصی آن قرار گرفته است که در آن صندلی تور آنتالیا زمستان 96های مخصوص حمام آفتاب وجود دارند. در اطراف هتل باغ زیبایی پوشیده از درختان نخل قرار دارد که از همه ی اتاق ها قابل مشاهده است. هتل رینگ بیچ دارای 218 اتاق با امکانات بالکن، تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی بار،تور آنتالیا دی 96 حمام ، اینترنت و تلفن برای شما مسافران تور آنتالیا است. رستوران هتل رینگ بیچ به صورت بوفه است و یک اسنک بارتور آنتالیا تعطیلات فروردین 97 نیز در کنار ساحل وجود دارد. هم چنین 4 کافه با سرو نوشیدنی های محلی و بین المللی در هتل وجود دارند. هتل رینگ بیچ دارای امکانات تفریحی متنوعی مانند استخرهای روباز و سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، تور آنتالیا بهمن 96جکوزی، حمام ترکی، پینگ پنگ، ژیمناستیک، ایروبیک و تیم نمایش را دارا است. این هتل در 31 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد و استفاده از سرویس شاتل فرودگاهی همراه با هزینه برای شما امکانپذیر خواهد بود.

هتل رینگ بیچ آنتالیا

هتل رینگ بیچ آنتالیا

 


هتل رویال سگینوس آنتالیا

هتل رویال سگینوس یکی از هتل های 5 ستاره منطقه لارا آنتالیا است که به تازگی و تور آنتالیا نوروز 97در سال 2017 افتتاح شده است. این هتل بسیار زیبا و لوکس و با طراحی بسیار متفاوت است و قطعا نظر شما مسافران تور آنتالیا را به خود جلب خواهد کرد. خدمات هتل رویال سگینوس به صورت UALL به شما عزیزان ارائه می شود. فاصله هتل از ساحل صفر نیست اما یک مسیر پیاده روی اختصاصی تا ساحل وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. هتل دارای 498 اتاق استاندارد و خانوادگی استتور آنتالیا فروردین 97 که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، چای ساز، اینترنت و بالکن هستند. رستوران اصلی هتل به سبک بوفه تور آنتالیا بهمن 96است و چندین رستوران آلاکارته با سرو غذاهای اقصی نقاط جهان نیز در هتل وجود دارند. استخرهای روباز این هتل در تمامی فصل های سال قابل استفاده هستند و درکنار آن ها پارک آبی با چندین سرسره تور آنتالیا دی 96نیز وجود دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به سونا، جکوزی، حمام ترکی، اسپا، سالن بدنسازی، بسکتبال، تنیس، والیبال تور آنتالیا اسفند 96و ... اشاره کرد. 

هتل رویال سگینوس آنتالیا

هتل رویال سگینوس آنتالیا

هتل رویال سگینوس آنتالیا

 


هتل اوزکایماک فالز آنتالیا

هتل اوزکایماک فالز یکی از هتل های 5 ستاره منطقه کنیالتی آنتالیا است. این هتل در کنارتور آنتالیا نوروز 97 ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته و دارای 200 متر ساحل شنی اختصاصی می باشد. این هتل خدمات خود را به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. هتل دارای ساختمانی 15 طبقه است و دارای 342 اتاق و سوئیت است که تور آنتالیا فروردین 97امکانات بالکن، صندوق امانات، مینی بار، تلویزیون، حمام و اینترنت راتور آنتالیا اسفند 96 ارائه می دهند. هتل دارای 3 رستوران و 3 کافی شاپ با منوهای متنوع از غذاهای اقصی نقاط جهان می باشد. از دیگر امکانات هتل اوزکایماک فالز می توان به استخر روباز و سرپوشیده، استخر کودکان، زمین تنیس، بیلیارد،تور آنتالیا دی 96 باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، کرایه دوچرخه، باشگاه کودکان و ... اشاره کرد.

هتل اوزکایماک فالز آنتالیا

هتل اوزکایماک فالز آنتالیا

هتل اوزکایماک فالز آنتالیا

 


هتل آکا آلیندا آنتالیا

هتل آکا آلیندا یکی از هتل های 5 ستاره منطقه کمر آنتالیاتور آنتالیا بهمن 96 است. این هتل در کنار ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته و دارای 120 متر تور آنتالیا تعطیلات فروردین 97ساحل شنی اختصاصی است. هتل در زمینی به مساحت 32000 متر مربع قرار گرفته است و خمدات خود را به صورت ALL به شما مهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد. هتل دارای 401 اتاق و سوئیت است که دارای دکوراسیون بسیار زیبا و امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت، تور آنتالیا اسفند 96بالکن و حمام هستند. هتل دارای رستوران اصلی ، یک اسنک بار و  سه رستوران آلاکارته با منوی غذاهای فرانسوی، دریایی و سنتی ترکی است. هم چنین 5 کافی شاپ در مکان های مختلف هتل وجود دارند. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر ، پارک آبی،تور آنتالیا فروردین 97 سونا، جکوزی، مرکز تناسب، موج سواری، تور آنتالیا نوروز 97تنیس روی میز، فوتبال، بسکتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد، بولینگ، جت اسکی ، کلاب تور آنتالیا دی 96کودکان و ... اشاره کرد.

هتل آکا آلیندا آنتالیا

هتل آکا آلیندا آنتالیا

هتل آکا آلیندا آنتالیا

 





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: