هتل های UALL آنتالیا
نوشته شده توسط : maryam26

هتل ماریتیم پاین بیچ ریزورت آنتالیا

هتل ماریتیم پاین بیچ یک هتل 5 ستاره با خدمات UALL تور آنتالیا زمستان 96در منطقه بلک آنتالیا است. هتل در میان یک منطقهتور آنتالیا بهار 97 وسیع سرسبز پوشیده از درختان زیبا قرار گرفته است. این هتل ساحلی بوده و دارای ساحل تور آنتالیا اسفند 96شنی اختصاصی است. هتل به تازگی و در سال 2013 به منظور ارائه خدمات بهتر به شما مسافران تور آنتالیا بازسازی شده است. هتل دارای یک استخر روباز و سرسره های آبی مهیج در محوطه است که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید. هتل دارای 693 اتاق بزرگ و با دکوراسیون تور آنتالیا نوروز 97شیک است که همگی دارای بالکن بوده و منظره ای از دریا و یا جنگل به شما ارائه تور آنتالیا تعطیلات فروردین 97می دهند. هتل دارای 7 رستوران و 11 بار است که برای استفاده از رستوران های آلاکارته باید از چند شب قبل رزرو انجام داد. از دیگر امکانات هتل می توان به زمین تنیس، استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، تنیس روی میز، اتاق مخصوصتور آنتالیا دی 96کودکان و ... اشاره کرد.

هتل ماریتیم پاین بیچ ریزورت آنتالیا

هتل ماریتیم پاین بیچ ریزورت آنتالیا

هتل ماریتیم پاین بیچ ریزورت آنتالیا

هتل ماریتیم پاین بیچ ریزورت آنتالیا

 


هتل سیرنه بلک آنتالیا

هتل سیرنه بلک یکی از هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا است که خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. هتل از یک ساختمان اصلی و چند ساختمان ویلا تشکیل شده است. این هتل در زمینی به مساحت 120000 متر مربع قرار گرفته است. هتل سیرنه در سال 2001 افتتاح شدهتور آنتالیا نوروز 97 و در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل دارای 426 اتاق و 123 ویلا است که دارای امکانات مینی بار، تهویه، بالکن، اینترنت، تلفن و تور آنتالیا اسفند 96صندوق امانات هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی بهسبک تور آنتالیا بهار 97بوفه با سرو تمام وعده های غذایی و سه رستوران آلاکارته که به شما مسافران تور آنتالیا غذاهای دریایی ، ایتالیایی و کباب ارائه می دهند. هتل دارای امکانات تفریحی متنوعی نظیر زمین تنیس، زمین فوتبال، تنیس روی میز، مرکز اسپا، استخر روباز وسرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، ایروبیک، بدمینتون، باشگاه کودکان و تیر اندازیتور آنتالیا فروردین 97 است که می توانید از آن ها استفاده کنید.

هتل سیرنه بلک آنتالیا

هتل سیرنه بلک آنتالیا

هتل سیرنه بلک آنتالیا

 


هتل ریو کایا بلک آنتالیا

هتل ریوکایا یکی از هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا است که در 35 کیلومتری مرکز تور آنتالیا زمستان 96شهر آنتالیا و در 30 کیلومتری فرودگاه قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و خدمات خود را به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. هتل در میان انبوهی از درختان کاج قرار گرفته تور آنتالیا تعطیلات فروردین 97که منظره بسیار زیبا و دل انگیزی را ایجاد کرده است. هتل دارای 506 واحد اقامتی از انواع اتاق استاندارد، سوئیت و ویلا می باشد که دارای امکانات بالکن ، مینی بار، تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع، تلفن و صندوق امانات هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی و چهار رستوران با سرو تور آنتالیا اسفند 96غذاهای چینی، ایتالیایی، اسنک و باربیکیو است. هتل دارای امکانات تفریحی بسیار متنوعی نظیر تور آنتالیا نوروز 97استخرهای سرپوشیده و روباز،تور آنتالیا فروردین 97 زمین فوتبال، بسکتبال، والیبال ساحلی، مینی گلف، بدمینتون، تنیس روی میز، بیلیارد، اسبتور آنتالیا دی 96 سواری، موج سواری، قایقرانی، جت اسکی و ... است. هم چنین می توانید در مرکز اسپای هتل به ریلکس کردن بپردازید.

هتل ریو کایا بلک آنتالیا

هتل ریو کایا بلک آنتالیا

هتل ریو کایا بلک آنتالیا

 


هتل پرایم گاردن آنتالیا

هتل پرایم گاردن یکی از هتل های 4 ستاره منطقه بلک آنتالیا تور آنتالیا بهمن 96است. هتل پرایم گاردن خدمات خود را به صورت ALL‌ ارائه می دهد و دارای ساحل شنی اختصاصی است که تا آن کمی فاصله دارد. این هتل در 27 کیلومتری فرودگاه و در 35 کیلومتری فرودگاه قرار داشته و سرویس شاتل با هزینه اضافی برای شما مسافران تور آنتالیا در دسترس است. اتاق های هتل 202 عدد است که از انواع استاندارد، سوپریور و ویژه معلولین است که دارایتور آنتالیا بهار 97 امکانات مینی بار، تلویزیون، حمام ، بالکن و تلفن هستند.تور آنتالیا نوروز 97 هتل دارای یک رستوران اصلی با منوی بوفه، یک رستوران ساحلی، یک رستوران با منوی غذاهای دریایی و یک اسنک رستوران است. در محوطه هتل استخر روباز با سرسره های آبی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. دیگر امکانات هتل پریم گاردن شامل استخر کودکان، ماساژ، سونا، جکوزی، حمام ترکی، کافی شاپ، تور آنتالیا دی 96فروشگاه و روم سرویس است.

هتل پرایم گاردن آنتالیا

هتل پرایم گاردن آنتالیا

هتل پرایم گاردن آنتالیا

 


هتل کورنلیا دایموند آنتالیا

هتل کورنلیا دایموند یک هتل 5 ستاره با ارائه خدماتتور آنتالیا بهمن 96 UALL می باشد که در منطقه بلک شهر آنتالیا قرار دارد. هتل فاصله کمی تا ساحل شنی اختصاصی خود در کناره دریای مدیترانه دارد و می توانید پیاده به ساحل رفته و از سرگرمی های جذابی که برای شما مسافران تور آنتالیا تدارک دیده شده است استفاده کنید. هتل در زمینی به مساحت 65000 متر مربع قرار دارد که بیشتر این مساحت شامل بخش سرگرمی هتل شامل زمین گلف، تنیس، والیبال ساحلی، اسکواش، بسکتبال، بدمینتون، استخر، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، حمام ترکی و... می شود. هتل دارای یک رستوران اصلی به سبک بوفه، یک اسنک رستوران و 9 رستوران آلاکارته با سرو غذا از مکان های مختلف دنیا است. هم چنینتور آنتالیا زمستان 96 13 کافی شاپ هتل شیرینی و نوشیدنی های متنوع سرو می کنند. فاصله هتل کورنلیا از فرودگاه 35 کیلومتر است.

هتل کورنلیا دایموند آنتالیا

هتل کورنلیا دایموند آنتالیا

هتل کورنلیا دایموند آنتالیا

 





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: