هتل های خوب آنتالیا
نوشته شده توسط : maryam26

هتل کاتاماران آنتالیا

هتل کاتاماران یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در منطقه کمر قرار تور آنتالیا بهار 97دارد. هتل در مجاورت دریای مدیترانه قرار گرفته و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد. هتل در 31 کیلومتری مرکز آنتالیا و در 44 کیلومتری فرودگاه قرار دارد. این هتل خدمات خود را به صورت UALL ارائه میتور آنتالیا تعطیلات فروردین 97 دهد. هتل دارای 223 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که برای مسافرین تور آنتالیا دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان و صندوق امانات است. هتل دارای یک رستوران اصلی با منوی بوفه، رستوران ایتالیایی، ترکی، دریایی و اسنک بار است. هتل دارای یک استخر روباز در محوطه است که دارای سرسره های آبی و پارک آبی نیز می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به باشگاه بدنسازی، حمام ترکی، ماساژ، سونا، جکوزی، تنیس تور آنتالیا دی 96روی میز، والیبال ساحلی، تیراندازیتور آنتالیا اسفند 96 و تیم نمایش اشاره کرد.

هتل کاتاماران آنتالیا

هتل کاتاماران آنتالیا

هتل کاتاماران آنتالیا

 


هتل رگنوم کاریا گلف آنتالیا

هتل رگنوم کاریا گلف یکی از هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا است. این هتل بسیار لوکس و زیبا بوده و خدمات خود را به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. هتل در کنار دریای مدیترانه قرار داشته و دارای ساحل شنی و هم چنین اسکله اختصاصی تور آنتالیا بهار 97است. در زمین گلف بزرگ هتل امکانات آموزش و بازی رایگان برای شما تدارک دیده شده است. یک پارک پوشیده از درختان کاج در کنار هتل قرار دارد که امکان گشت و گذار و تجربه های جدید مانند راه رفتن روی پل معلق و سقوط آزاد را به شما می دهد. در کنار ساحل و اسکله اختصاصی هتل انواع ورزش های آبی مانند غواصی ، جت اسکی، قایق سواری تور آنتالیا دی 96و ... در دسترس است. در دنیای آب هتل انواع سرسره های آبی و استخر های متفاوت وجود دارد. در مدرسه تنیس هتل می توانید زیر نظر استادان بین المللی تنیس را یاد بگیرید. هتل دارای 533 اتاق است که دارای تمامی امکانات رفاهی تور آنتالیا تعطیلات فروردین 97می باشند. هتل دارای یک رستوران اصلی، چهار رستوران آلاکارته، چهار اسنک رستوران و 11 کافی شاپ است که بنابر زمان بندی ارائه شدهتور آنتالیا اسفند 96 از سوی هتل با منوهای متنوع در انتظار شما هستند. از دیگر امکانات هتل می توان به زمین فوتبال، بسکتبال، والیبال ساحلی،نرخ تور آنتالیا سالن بدنسازی، بیلیارد، بولینگ، سونا، جکوزی، حمام ترکی و ... اشاره کرد.

هتل رگنوم کاریا گلف آنتالیا

هتل رگنوم کاریا گلف آنتالیا

هتل رگنوم کاریا گلف آنتالیا

هتل رگنوم کاریا گلف آنتالیا


هتل رابینسون کلاب نوبیلیس آنتالیا

هتل رابینسون کلاب نوبیلیس یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در منطقه تور آنتالیا فروردین 97بلک آنتالیا و در 8 کیلومتری مرکز آن قرار دارد. هتل در زمینی به مساحت 85 هکتار بنا شده است و خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. هتل تور آنتالیا بهمن 96دارای 404 اتاق شامل اتاق های خانوادگی، استاندارد، اکونومی، سوئیت و ویلا است که برای شما مسافران تور آنتالیا دارای امکانات بالکن، مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، اینترنت و حمام اختصاصی هستند.تور آنتالیا اسفند 96 هتل دارای یک رستوران بوفه و چهار رستوران آلاکارته است که رستوران اصلی به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد و استفاده از رستوران های آلاکارته با رزرو امکانپذیر است. از دیگر امکانات هتل می توان به استخرهایتور آنتالیا زمستان 96 روباز و سرپوشیده، استخر کودکان، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، باشگاه کودکان، کافیتور آنتالیا دی 96 شاپ، تیم سرگرمی و ... اشاره کرد.

هتل رابینسون کلاب نوبیلیس آنتالیا

هتل رابینسون کلاب نوبیلیس آنتالیا

هتل رابینسون کلاب نوبیلیس آنتالیا


هتل آدالیا الیت آنتالیا

هتل آدالیا الیت یکی از هتل های منطقه لارا آنتالیا است که در سال 2016 افتتاح شد. تور آنتالیا بهمن 96این هتل در نزدیکی ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته و دارای 100 متر ساحل شنی اختصاصی است. هتل آدالیا خدمات خود را به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیاارائه می کند. فاصله هتل تا مرکز شهر 15 کیلومتر و تا فرودگاه حدود ده کیلومتر است. هتل آدالیا الیت دارای هتل دارای 525 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی و معلولین است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، بالکن، تور آنتالیا زمستان 96چای ساز و تهویه مطبوع هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی با منوی بوفه و پنج رستوران آلاکارته با سرو غذاهای سراسر تور آنتالیا اسفند 96دنیا است و ۷ کافه برای سرو انواع نوشیدنی و دسر در مکان های مختلف هتل قرار دارند. هتل در مساحتی بالغ بر 45000 متر مربع است که امکانات تفریحی تور آنتالیا نوروز 97زیادی را در خود جای داده است. از جمله این امکانات تفریحی می توان به تور آنتالیا فروردین 97پارک ابی با 11 سرسره، استخرهای سرپوشیده و روباز، استخر موج، شهربازی، بیلیارد، بولینگ، حمام ترکی، سونا،‌ تور آنتالیا از تبریزجکوزی، ماساژ، باشگاه بدنسازی، باشگاه کودکان و تیم سرگرمی اشاره کرد.

هتل آدالیا الیت آنتالیا

هتل آدالیا الیت آنتالیا

هتل آدالیا الیت آنتالیا

هتل آدالیا الیت آنتالیا

 


هتل آمارا دولچه ویتا آنتالیا

هتل آمارا دولچه ویتا یکی از هتل های 5 ستاره شهر تور آنتالیا فروردین 97آنتالیا است که در منطقه کمر قرار دارد. هتل در سال 2006 و در زمینی به مساحتتور آنتالیا نوروز 97 163000 متر مربع ساخته شده است. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی بوده و خدمات خود را به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. هتل دارای 702 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی، سوئیت، ویلا و اتاق های ویژه معلولین است که دارای امکانات بالکن،تور آنتالیا بهمن 96 تلویزیون، مینی بار، تلفن و صندوق امانات است. هتل دارای 5 رستوران است که صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه سرو می کنند. هم چنین 5 کافه با سرو نوشیدنی های محلی و بین المللی در هتل وجود دارند. تور آنتالیا اسفند 96هتل دارای یک پارک آبی با سرسره های هیجان انگیز، چهار استخر روباز، دو استخر سرپوشیده و هشت استخر خصوصی است. از دیگر امکانات هتل می توان به زمین تنیس، سالن تناسب اندام، بیلیارد، بولینگ، سونا بخار و خشک، حمام ترکی، تور آنتالیا زمستان 96جکوزی، باشگاه کودکان و ... اشاره کرد.

هتل آمارا دولچه ویتا آنتالیا

هتل آمارا دولچه ویتا آنتالیا

هتل آمارا دولچه ویتا آنتالیا

 





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: