نوشته شده توسط : maryam26

هتل آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله که اکنون به نام آلکوگلر آداکوله شناخته تور کوش آداسی دی 96می شود یکی از هتل های 5 ستاره کوش آداسی است. این هتل در شمال کوش آداسی و در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته است و تا فرودگاه 80 کیلومتر فاصله دارد. سرویس دهی این هتل لوکس به صورت UALL است. هتل آداکوله یک هتل ساحلی بوده و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد. هتل دارای 329 اتاق شامل اتاق های استاندارد، خانوادگی، سوئیت و رویال تور کوش آداسی اسفند 96سوئیت است که برای شما مسافران تور کوش آداسی دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت، بالکن و حمام با دوش و سشوار می باشند. هتل دارای دو رستوران با نام های آندلس و آنادولو است که یکی به صورت بوفه و دیگری با منوی آلاکارته به سرو غذا می پردازند. هتل دارای چندین استخر شامل استخر روباز، استخر با سرسره آبی، استخر کودکان، استخر سرپوشیده و استخر اب گرم است که می توانید از آن ها برای شنا کردن و تفریح استفاده کنید. امکانات تفریحی تور کوش آداسی زمستان 96هتل به همین ها ختم نمی شود و در هتلتور کوش آداسی تعطیلات فروردین 97 آداکوله می توانید باشگاه بدنسازی، حمام ترکی، سونا، جکوزی، ماساژ، زمین فوتبال، والیبال، بسکتبال و تنیس را نیز پیدا کنید.

هتل آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله کوش آداسی

 


هتل پین بای هالیدی ریزورت كوش آداسی

هتل پین بای هالیدی ریزورت یکی از هتل های 5 ستاره کوش آداسی است که در کنار خلیج کاملیمانی این شهر تور کوش آداسی زمستان 96قرار گرفته است. این هتل زیبا دارای ساحل شنی اختصاصی بوده و در زمینی به مساحت 421 هزار متر مربع قرار گرفته است. تور کوش آداسی تعطیلات فروردین 97هتل در سال 2014 بازسازی شدعه است و دارای 633 واحد اقامتی شامل اتاق، سوئیت و ویلا می باشد که برای شما مسافران تور کوش آداسی دارای امکانات مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام با دوش و سشوار و بالکن می باشند. یکی از مزیت های این هتل داشتن یک پارک آبی بسیار بزرگ با سرسره های مهیج و چندین استخر می باشد که مکان بسیار مناسبی برای تفریح و تخلیه انرژی است. برای صرف غذا می توانید از رستوران هتل که به سبک بوفه است استفاده کنید؛ البته چندین رستوران آلاکارته،تور کوش آداسی اسفند 96 اسنک بار و نه کافی شاپ نیز در هتل وجود دارند. هتل دارای تور کوش آداسی دی 96امکانات تفریحی بسیار زیادی مانند زمین های تنیس، فوتبال، والیبال، بسکتبال، مینی گلف، تیراندازی، بیلیارد، ژیمناستیک، پاراسیلینگ، تور کوش آداسی اسفند 96غوصی، جت اسکی، قایق موتوری، کانویینگ، ویک بورد، اسنورکل و ... می باشد که می توانید توسط مربی های خبره آموزش ببیند و این تفریحات را انجام دهید.

هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی

هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی

هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی

 


هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

هتل آکوا فانتزی یکی از هتل های 5 ستاره و خوب کوش تور کوش آداسی بهار 97آداسی است که در منطقه سلکوک کوش آداسی قرار گرفته است. تور کوش آداسی دی 96این هتل در سال 2006 و در زمینی به مساحت 200000 متر مربع افتتاح شده است و در سال 2013 بازسازی شده است. هتل در نزدیکی ساحل دریای اژه قرار گرفته است و در کنار این دریا یک ساحل شنی اختصاصی به طول 150 متر می باشد. هتل آکوا فانتزی خدمات خود را به صورت ALL یعنی 12 ساعت رایگان به شما مسافران تور کوش آداسی ارائه می دهد. فاصله هتل از مرکز شهر 9 کیلومتر و از فرودگاه 70 کیلومتر است. پارک آبی این هتل یکی از تور کوش آداسی فروردین 97معروف ترین و مجهزترین پارک های آبی کوش آداسی است که انواع اسلاید و سرسره را دارا می باشد و بسیاری از گردشگران این هتل را به خاطر وجود پارک آبی اش انتخاب می کنند. هتل آکوا فانتزی دارای 489 اتاق و سوئیت تور کوش آداسی بهمن 96است که دارای بالکن، مینی بار، حمام، تلویزیون، تهویه مطبوع و اینترنت هستند. این هتل دارای دو رستوران بوفه، سه رستوران آلاکارته و سه اسنک بار است که می توانید انواع غذاهای مختلف از سراسر جهان را در منوی آن ها پیدا کنید. از دیگر امکانات این هتل مجلل می توان به استخرهای روباز و سرپوشیده،تور کوش آداسی اسفند 96 سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، زمین تنیس، گلف، والیبال، جت اسکی، غواصی، قایقرانی، برنامه های شبانه وتور کوش آداسی نوروز 97 بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد.

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

 


هتل اونورا کوش آداسی

هتل اونورا یکی از هتل های قدیمی و 5 ستاره شهر کوش آداسی تور کوش آداسی بهار 97می باشد. این هتل در سال 2011 بازسازی کامل شده و از آن پس با نام ویستا هیل شناخته شد. هتل در فاصله 6 کیلومتری از مرکز شهر کوش آداسی و 80 کیلومتری فرودگاه عدنان مندرس قرار گرفته است و تا تور کوش آداسی بهمن 96ساحل شنی اختصاصی خود فاصله کمی دارد. هتل اونورا خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور کوش آداسی ارائه می کند. هتل دارای 315 اتاق و سوئیت برای اقامت شما عزیران می باشد که دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع، مبلمان، حمام با لوازم بهداشتی و تهویه مطبوع هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی، دو رستوران آلاکارته و چندین کافی شاپ برای ارائه انواع غذا و نوشیدنی می باشد؛ لازم به ذکر است برای استفاده از رستوران های آلاکارته باید رزرو قبلی انجام دهید. از امکانات هتل تور کوش آداسی فروردین 97اونورا می توان به استخرهای روباز و سرپوشیده، استخر مخصوص کودکان، سونا، تور کوش آداسی نوروز 97جکوزی، حمام ترکی، سالن ماساژ، زمین تنیس، فوتبال ساحلی، بیلیارد، نمایش شبانه و ... اشاره کرد.

هتل اونورا کوش آداسی

هتل اونورا کوش آداسی

 


هتل فانتاسیا دلوکس کوش آداسی

هتل فانتاسیا دلوکس یکی از هتل های 5 ستاره شهر کوش آداسی استتور کوش آداسی بهمن 96 که در نزدیکی ساحل دریای اژه و در فاصله 5 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل هم چنین از فرودگاه عدنان مندرس 65 کیلومتر فاصله دارد. این هتل در سال 1989 افتتاح شده است و در سال 2006 دوباره سازی شده است. هتل فانتاسیا دلوکس دارای ساحل شنی اختصاصی بوده و خدمات خود را به صورت ALL ارائه می کند. هتل دارای 335 اتاق و سوئیت است که برای شما مسافران تور کوش آداسی دارای امکانات تلویزیون، یخچال، مبلمان، تهویه مطبوع و حمام با وان هستند. هتل دارای یک رستورانتور کوش آداسی فروردین 97 اصلی ، دو رستوران آلاکارته با سرو غذاهای ایتالیایی و ترکی و یک اسنک رستوران است. 4 کافی شاپ نیز در این هتل وجود دارند. محوطه بیرونی هتل بسیار زیبا است و چندین استخر روباز در آن وجود دارند که در میان درختان نخل قرار گرفته اند. در ساحل اختصاصی هتل فانتاسیا امکان انجام ورزش های مانند جت اسکی و غواصی برای شما فراهم شده است. شب ها در هتل تیم انیمیشن به اجرای تور کوش آداسی بهار 97برنامه می پردازند و موسیقی و آواز نیز اجرا می شود. از دیگر امکانات این هتل تور کوش آداسی نوروز 97می توان به زمین تنیس، والیبال ساحلی، بیلیارد، دارت، سالن زیبایی، سالن ماساژ و ... اشاره کرد.

هتل فانتاسیا دلوکس کوش آداسی

هتل فانتاسیا دلوکس کوش آداسی

هتل فانتاسیا دلوکس کوش آداسی





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: