بهترین هتل های کوش آداسی
نوشته شده توسط : maryam26

هتل سورملی كوش آداسی

یکی از هتل های 5 ستاره شهر کوش آداسی که در نزدیکی شهر باستانی تور کوش آداسی اسفند 96افسوس قرار گرفته است، هتل سورملی می باشد. این هتل با قرار گرفتن در نزدیکی ساحل دریای اژه به یک هتل ساحلی بدل گشته است که دارای ساحل شنی اختصاصی نیز می باشد. هتل سورملی تور کوش آداسی زمستان 96دارای 434 اتاق شامل اتاق های استاندارد، سوپریور، سوئیت و تور کوش آداسی تعطیلات فروردین 97آپارتمان می باشد که برای شما مسافران تور کوش آداسی دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، حمام، سشوار و اینترنت می باشند. هتل دارای یک رستوران بوفه با نام افس و سه رستوران آلاکارته است؛ هم چنین 5 کافی شاپ و یک اسنک بار نیز در هتلتور کوش آداسی بهار 97 قرار دارند. هتل سورملی خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. فاصله این هتل از مرکز شهر کوش آداسی 8 کیلومتر و از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 88 کیلومتر می باشد. از دیگر امکانات هتل میتور کوش آداسی بهمن 96توان استخر ، سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، زمین تنیس، بسکتبال، والیبال، پینگ پنگ، تور کوش آداسی فروردین 97سالن زیبایی ، مینی گلف، اتاق بازی و ... اشاره کرد.

هتل سورملی کوش آداسی

هتل سورملی کوش آداسی

هتل سورملی کوش آداسی

 


هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسی

هتل چاریسما دی لاکس یکی از هتل های 5 ستاره شهر کوش آداسی است که تنها در فاصله 15 دقیقه ای از تور کوش آداسی زمستان 96مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد. هتل دارای 133 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی، سوپریور و سوئیت است که به شما مسافران تور کوش آداسی امکانات تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع،‌ صندوق امانات، اینترنت و حمام با سشوار اشاره کرد. رستوران هتل چاریسما انواع غذاهای ترکیتور کوش آداسی اسفند 96 و بین المللی را به صورت بوفه سرو می کند. فاصله این هتل تا شهر باستانی افسوس 20 کیلومتر و 70 کیلومتر تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر فاصله دارد. تور کوش آداسی فروردین 97یک استخر روباز بسیار زیبا با نمای 180 درجه از دریای اژه در هتل وجود دارد که تمام فصول سال و به طور رایگان می توانید از تور کوش آداسی نوروز 97آن استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده، سونا،‌ماساژ، جکوزی، جت اسکی، قایق تور کوش آداسی بهمن 96سواری، مینی گلف، باشگاه بدنسازی و ... اشاره کرد.

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی

 


هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی

هتل دابل تری بای هیلتون یکی دیگر از هتل های 5 ستاره کوش آداسی است. همانتور کوش آداسی دی 96 طور که از نام هتل پیداست جزو مجموعه هتل های لوکس هیلتون می باشدکه در سال 2013 افتتاح شده است. این هتل در بلوار آتاتورک کوشتور کوش آداسی اسفند 96 آداسی و در نزدیکی مارینا قرار گرفته است. هتل هیلتون دارای 88 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت های کینگ و دلوکس می باشد که به شما مسافران تور کوش آداسی امکانات بالکن، تلویزیون، ماهواره، مینی بار، کتری برقی،تور کوش آداسی نوروز 97 حمام، سشوار، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت بی سیم رایگان را ارائه می دهند؛ در برخی واحدها استخر اختصاصی نیز وجود دارد. تور کوش آداسی بهار 97در رستوران هتل هیلتون انواع غذاهای ترکی و بین المللی توسط سرآشپزهای مجرب سرو می شود. از دیگر امکانات هتل می توان به تور کوش آداسی فروردین 97استخر روباز و سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، مرکز اسپا، ماساژ، حمام ترکی، کافی شاپ،تور کوش آداسی زمستان 96 مرکز تجارت، فروشگاه سوغاتی و لاندری اشاره کرد.

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی

 


هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل 5 ستاره پالم وینگز (Palm Wings) در ساحل محله عثمانیه تور کوش آداسی اسفند 96کوش آداسی واقع شده است. هتل 346 اتاق با دکوراسیونی در توناژ رنگی سبز و آبی دارد که کف پوش فرش دارند و مجهز به امکانات تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام و بالکن با چشم انداز باغ ... هستند.

هتل خدمات یوال 24 ساعته دارد و در رستوران اصلی غذاهای بین المللی به شیوه تور کوش آداسی نوروز 97سلف سرویس ارائه می شود. در دیگر رستوران ها غذاهای ایتالیایی، ترکی و دریایی سرو می شود و 5 کافه نیز در محل موجود می باشد.

 مرکز کوش آداسی در فاصله 16 کیلومتری و فرودگاه ازمیر در فاصله 80 کیلومتری هتل است.

مسافران تور کوش آداسی می توانند با انتخاب این هتل از طبیعت زیبا، تور کوش آداسی زمستان 96سایه درخت های نخل و آب و هوای مطبوع آن لذت ببرند.

آدرس: Osmaniye Mah. Alacay Mevkii Sahil Siteleri Davutlar-Kusadasi-Aydin, 09430 Davutlar, Turkey

امکانات هتل پالم وینگز کوش آداسی:

استخر فضای باز، باغ، ورزش های آبی، رستوران، کافه، وای فای رایگان،تور کوش آداسی دی 96 پارکینگ رایگان، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، واکس، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، فکس، کپی، اتاق جلسه، تهویه تور کوش آداسی فروردین 97مطبوع، فروشگاه.

 

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

ساحل هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی


هتل پالوما پاشا کوش آداسی

هتل 5 ستاره پالوما پاشا در 35 کیلومتری مرکز شهر قرار دارد. هتل در نزدیکی ساحل تور کوش آداسی نوروز 97دریای اژه قرار داشته و دارای ساحل شنی اختصاصی است. فاصله هتل تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 50 کیلومتر است. تور کوش آداسی فروردین 97هتل در سال 2010 افتتاح شده است و خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. هتل دارای 268 تور کوش آداسی بهار 97واحد اقامتی شامل اتاق های استاندارد و سوئیت است که به شما مسافرانتور کوش آداسی امکانات بالکن، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام با وان و دوش و تلفن هستند. هتل دارای یک استخر روباز بزرگ 1000 متر است که در کنار آن یک پارک آبی قرار دارد. هتل دارای یک رستوران اصلی با منوی بوفه، یک رستورانتور کوش آداسی دی 96 ترکی و چهار رستوران آلاکارته است. هم چنین یک اسنک بار و شش کافی شاپ نیز در هتل وجود دارند.  از دیگر امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن بدنسازی، زمین والیبال تور کوش آداسی زمستان 96ساحلی، بسکتبال، تنیس، مینی گلف، بیلیارد، ایروبیک ، یوگا، موزیک زندهتور کوش آداسی تعطیلات فروردین 97 و نمایش اشاره کرد.

هتل پالوما پاشا کوش آداسی

هتل پالوما پاشا کوش آداسی

هتل پالوما پاشا کوش آداسی





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: