رزرو هتل های کوش آداسی
نوشته شده توسط : maryam26

هتل پالوما سلطان کوش آداسی

هتل 5 ستاره پالوما سلطان کوش آداسی در نزدیکی ساحل دریای اژه قرار داشته تور کوش آداسی دی 96و دارای ساحل شنی اختصاصی است.هتل به تازگی و در سال 2015 بازسازی شده است. هتل پالوما سلطان خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. هتل در تور کوش آداسی نوروز 97چهار طبقه ساخته شده است و دارای 434 اتاق است که از انواع استاندارد، خانوادگی، سوپریور و سوئیت است که برای شما مسافران تور کوش آداسی دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، حمام با وان، تهویه مطبوع و تلفن است. هتل دارای 5 رستوران است که یکی از آن ها رستوران اصلی با منوی بوفه است و چهار رستوران دیگر آلاکارته می باشند. هم چنین 7 کافی شاپ نیز در هتل وجود دارند. هتلتور کوش آداسی بهار 97 در 35 کیلومتری مرکز کوش آداسی و در 50 کیلومتری فرودگاه قرار دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر، پارک آبی، مرکز تناسب اندام، تور کوش آداسی زمستان 96والیبال ساحلی، تنیس رومیزی، بسکتبال، تنیس، ایروبیک و بیلیارد اشاره کرد.

هتل پالوما سلطان کوش آداسی

هتل پالوما سلطان کوش آداسی

هتل پالوما سلطان کوش آداسی

 


هتل کلاب یالی کوش آداسی

هتل کلاب یالی یکی از هتل های 5 ستاره شهر کوش آداسی تور کوش آداسی بهمن 96است که در فاصله 50 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد. هتل خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور کوش آداسی ارائه می دهد. هتل کلاب یالی در کنار ساحل قرار گرفته است و تور کوش آداسی فروردین 97دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد. هتل دارای 450 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی و اتاق ویژه معلولین است که دارای امکاناتتور کوش آداسی نوروز 97 تلویزیون، بالکن، مینی بار، اینترنت، حمام با سشوار و تلفن است. هتل دارای سه رستوران است که یکی از آن ها غذاهای ترکی ، یکی از آن ها غذاهای دریایی و رستوران سوم غذاهای مخصوصتور کوش آداسی اسفند 96 گیاهخواران سرو می کند. هم چنین هتل دارای 6 کافی شاپ می باشد. دو استخر روباز به همراه سرسره های آبی در محوطه هتل قرار دارند. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر کودکان، استخر سرپوشیده، سونا، تور کوش آداسی بهار 97ماساژ، تنیس ، مینی گلف، فوتبال، والیبال، بیلیارد و ... اشاره کرد.

هتل کلاب یالی کوش آداسی

هتل کلاب یالی کوش آداسی

هتل کلاب یالی کوش آداسی

 


هتل آرورا كوش آداسی

هتل آرورا یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که در میان مسافران تور کوش آداسی به علت داشتن خدمات خوب و پرسنل مودب، طرفداران زیادی دارد. این هتل زیبا در کنار دریای اژه قرار گرفته است و دارای ساحل شنی اختصاصی تور کوش آداسی زمستان 96می باشد که فاصله آن تا هتل 6 دقیقه پیاده روی می باشد. هتل دارای اتاق هاییتور کوش آداسی دی 96 با دکوراسیون روشن و بسیار زیبا است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، حمام و اینترنت هستند. در هتل آرورا دوتور کوش آداسی فروردین 97استخر وجود دارند که یکی از آن ها روباز و دیگری سرپوشیده است و استفاده از هردوی آن ها برای شما عزیزان تور کوش آداسی نوروز 97رایگان می باشد. هتل دارای یک رستوران با سبک منوی بوفه است که انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند. هتل در 5 کیلومتری مرکز شهر، 18 کیلومتری شهر باستانی افسوس و 55 کیلومتری فرودگاه قرار دارد. از دیگر تور کوش آداسی اسفند 96امکانات هتل آرورا می توان به باغ، زمین تنیس، حمام ترکی، اسپا، مرکز تناسب اندام، بیلیارد، فروشگاه، آرایشگاه و ... اشاره کرد.

هتل آرورا کوش آداسی

هتل آرورا کوش آداسی

هتل آرورا کوش آداسی

 


هتل فستیوال کوش آداسی

هتل فستیوال یکی از هتل های 4 ستاره شهر کوش آداسی است که تور کوش آداسی تعطیلات فروردین 97در نزدیکی ساحل بانوان این شهر قرار دارد. هتل در فاصله 9 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته و تا فرودگاه عدنان مندرس 79 کیلومتر فاصله دارد.تور کوش آداسی نوروز 97 هتل فستیوال در کنار ساحل دریای اژه قرار گرفته و خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور کوش آداسی ارائه می دهد. هتل فستیوال دارای 230 اتاق است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع، تور کوش آداسی دی 96حمام و بالکن هستند. در محوطه این هتل استخر روباز قرار گرفته است و در مرکز اسپا می توانید از استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی و خدمات ماساژتور کوش آداسی اسفند 96 استفاده نمایید. در رستوران هتل فستیوال سرآشپزهای بین المللی انواع غذاهای ترکی و مدیترانه ای تور کوش آداسی زمستان 96را برای شما سرو خواهند کرد. از دیگر امکانات هتل فستیوال می توان به کافی شاپ، زمین تنیس، اتاق بازیهای رایانه ای، لاندری، خشکشویی، تور کوش آداسی بهمن 96شاتل فرودگاهی و ... اشاره کرد.

هتل فستیوال کوش آداسی

هتل فستیوال کوش آداسی

هتل فستیوال کوش آداسی

 


هتل ماربل کوش آداسی

هتل ماربل یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که در فاصله یکتور کوش آداسی تعطیلات فروردین 97 کیلومتری مرکز شهر و 70 کیلومتری فرودگاه عدنان مندرس ازمیر قرار گرفته است. هم چنین هتل در فاصله 3 کیلومتری ساحل دریای اژه قرار گرفته است. این هتل دارای 105 اتاق استاندارد، ویژه معلولین و اتاق خانوادگی است که برای شما مسافران تور کوش آداسی دارای امکانات بالکن، تلویزیون، یخچال، تهویه مطبوع، اینترنت تور کوش آداسی دی 96و حمام هستند. رستوران هتل واقع در محوطه، انواع غذاهای ترکی و بین المللی را به صورت بوفه سرو می کند. خدمات هتل ماربل به صورت ALL ارائه می شود و می توانید از امکاناتی مانند باشگاه بدنسازی،تور کوش آداسی اسفند 96 استخر و زمین تنیس در طول روز به صورت رایگان استفاده نمایید. دیگر امکانات هتل ماربل شامل کافه، اسنک بار، زمین بازی کودکان، تور کوش آداسی بهمن 96سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، بیلیارد، سالن زیبایی و گروه نمایش اشاره کرد.

هتل ماربل کوش آداسی

هتل ماربل کوش آداسی

هتل ماربل کوش آداسی

 





:: برچسب‌ها: رزرو هتل های کوش آداسی,هتل پالوما سلطان کوش آداسی,هتل کلاب یالی کوش آداسی,هتل آرورا كوش آداسی,هتل فستیوال کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: