هتل های خوب کوش آداسی
نوشته شده توسط : maryam26

هتل تاتلیسس كوش آداسی

هتل تاتلیسس یکی از هتل های 4 ستاره شهر کوش آداسی است. این هتل زیبا در تور کوش آداسی نوروز 97بالای یک تپه و در فاصله 600 متری از ساحل قرار گرفته است؛ هم چنین فاصله هتل از مرکز کوش آداسی تنها یک کیلومتر و تاتور کوش آداسی بهار 97 فرودگاه عدنان مندرس 70 کیلومتر فاصله دارد. این هتل در سال 2006 با ساختمانی زیبا و شش طبقه افتتاح شد. هتل تاتلیسس دارای 157 اتاق، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که برای شما مسافران تور کوش آداسی دارای امکانات بالکن، مبلمان، مینی بار، تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع و حمام می باشند. سرویس دهی این هتل به صورت ALL است و غذا به سبک بوفه در رستوران سرو می شود. هتل دارای یک استخر روباز است که تمامی فصل های تور کوش آداسی اسفند 96سال به طور رایگان می توانید از آن استفاده کنید؛ هم چنین در مجموعه آبی سرپوشیده هتل استخر، سونا، جکوزی و حمام ترکی وجود دارند. از دیگر امکانات هتل می توان به تور کوش آداسی دی 96زمین بسکتبال، والیبال، باشگاه بدنسازی، پذیرش 24 ساعته، لاندری تور کوش آداسی تعطیلات فروردین 97و روم سرویس اشاره کرد. 

هتل تاتلیسس کوش آداسی

هتل تاتلیسس کوش آداسی

هتل تاتلیسس کوش آداسی

 


هتل گرند آندر کوش آداسی

هتل گرند آندر یکی از هتل های 4 ستاره کوش اداسی است که در خیابان اینونو قرار گرفتهتور کوش آداسی دی 96 است. هتل فاصله 150 متری تا ساحل دارد و فاصله هتل تا مرکز شهر و فرودگاه عدنان مندرس به ترتینب 3 و 70 کیلومتر است. این هتل دارای 80 اتاق شامل اتاق های استاندارد و سوئیت است که برای شما مسافران تور کوش آداسی دارای امکانات بالکن، مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت، حمام با سشوار تور کوش آداسی بهار 97و صندوق امانات هستند. خدمات هتل گرند آندر به صورت Half Board ارائه می شود. در محوطه خارجی هتل استخر روباز در میان درختان نخل وجود دارد و در کنار آن تخت های مخصوص حمام آفتاب وجود دارند. در تور کوش آداسی اسفند 96مرکز اسپا هتل سونا، جکوزی، ماساژ و سالن بدنسازی وجود دارند. در رستوران هتل صبحانه و شام با منوی بوفه و ناهار به صورت منوی انتخابی با انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود. از دیگر امکانات این هتل می تور کوش آداسی نوروز 97توان به سالن بیلیارد، تنیس روی میز، کافی شاپ، لاندری، روم سرویس، پذیرشتور کوش آداسی تعطیلات فروردین 97 24 ساعته، شاتل فرودگاهی و ... اشاره کرد.

هتل گرند آندر کوش آداسی

هتل گرند آندر کوش آداسی

 


هتل ایمبات کوش آداسی

هتل ایمبات یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که در سه کیلومتری تور کوش آداسی نوروز 97مرکز شهر کوش آداسی قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی ساحل دریای اژه قرار گرفته و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد.تور کوش آداسی بهار 97 هم چنین فرودگاه عدنان مندرس ازمیر در 75 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. هتل دارای 310تور کوش آداسی فروردین 97 اتاق شامل اتاق های استاندارد، سوئیت و اتاق های ویژه معلولین است که برای شما مسافران تور کوش آداسی دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، بالکن، حمام با لوازم بهداشتی، اینترنت و تلفن هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی و یک رستوران ایتالیایی است که در رستوران ایتالیایی غذا به صورت منو بسته سرو می شود. هم چنینتور کوش آداسی بهمن 96 5 کافه در مکان های مختلف هتل آماده سرو انواع نوشیدنی برای شما هستند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا،تور کوش آداسی زمستان 96 ماساژ، جکوزی، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، زمین بازی کودکان، تیم سرگرمی و ... اشاره کرد.

هتل ایمبات کوش آداسی 

 هتل ایمبات کوش آداسی

هتل ایمبات کوش آداسی 

هتل ایمبات کوش آداسی


هتل امر هالیدی ریزورت کوش آداسی

هتل 4 ستاره امر هالیدی ریزورت کوش آداسی در 5 کیلومتری مرکز کوش آداسی قرار دارد. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است که با یک دقیقه پیاده روی می توان به آن رسید. این هتل دارای 226 اتاق است که شامل اتاق های خانوادگی، خانوادگی دلوکس، اتاق سوپریور، اتاق ماه عسل، اتاق کلاب و اتاق دوبلکس است که برای مسافران تور کوش آداسی زمستان 96 دارای امکانات سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، تور کوش آداسی بهار 97اینترنت و صندوق امانات است. هتل دارای دو رستوران است که یک رستوران اصلی و یک رستوران آلاکارته است و غذاهای دریایی، ایتالیایی و مکزیکی سرو می کند. هم چنین مسافران تور کوش آداسی نوروز 97 می توانند از اسنک بارهای کنار استخر و ساحل اسنک و نوشیدنی سفارش دهند. فاصله هتل تا فرودگاه 80 کیلومتر و تا شهر باستانی افسوس 26 کیلومتر است. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور کوش آداسی می توان به استخر، سونا، حمام ترکی، مرکز تناسب اندام، زمین تنیس، والیبال ساحلی، بسکتبال، نمایش شبانه، باشگاه کودکان،تور کوش آداسی دی 96 دارت، زمین بازی، دارت، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه و امکانات برای معلولین اشاره کرد.


هتل تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی

هتل 4 یتاره تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی در نزدیکی ساحل بانوان این شهر قرار گرفته است. هتل حدود سه دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد و فاصله ان تا فرودگاه عدنان مندرس 90 کیلومتر است. هتل در هفت طبقه ساخته شده است و دارای 70 واحد اقامتی است که به شما مهمانان تور کوش آداسی نوروز 97 امکانات مینی بار، چای ساز، تلفن، صندوق امانات، تهویه مطبوع و بالکن است. هتل صبحانه را تور کوش آداسی بهمن 96به صورت بوفه ارائه می دهد و در وعده های غذایی دیگر در رستوران آلاکارته خود غذا را با منوی انتخابی سرو می کند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز، دارت، دوچرخه سواری، بیلیارد، تنیس روی میز، تور کوش آداسی زمستان 96غواصی، اتاق بازی، باغ، کافی شاپ، اجاره ماشین و ... اشاره کرد.

هتل تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی

هتل تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی

هتل تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: