هتل های ترکیه
نوشته شده توسط : maryam26

هتل 5 ستاره ریکسوس پرمیوم آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا از هتل های زنجیره های تور ترکیه بهار 97ریکسوس است. این هتل یک هتل 5 ستاره می باشد که جزء بهترین و معروف ترین هتل های ترکیه آنتالیا می باشد. این هتل دارای 640 اتاق می باشد و از امکانات آن می تون به پارک آبی , استخر دلفین به همراه نمایش دلفین هاتور ترکیه زمستان 96 اشاره کرد. علاوه بر این هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا با بیشتر از 900 پرسنل آماده خدمت گذاری و پذیرایی از مسافران عزیز می باشد. تور ترکیه بهمن 96این هتل مانند یک شهر اختصاصی است چون هتل ریکسوس پرمیوم ترکیه آنتالیا در ناحیه ای به بزرگی 405000 متر مربع که پوشیده از درختانتور ترکیه تعطیلات فروردین 97 سرو است و ساحلی به طول 1 کیلومتر دارد و از مراکز خرید برخوردار می باشد, قرار دارد. از ویژگی تور ترکیه فروردین 97های منحصر به فرد این هتل 5 ستاره داشتن سوئیت اختصاصی و ساحل شنی اختصاصی در فاصله 200 متری دریا می باشد. از امکانات هتل برای مسافران تور ترکیه می توان به سونا , حمام ترکی , ماساژ , ماسه درمانی , اتاق برف و باران و... اشاره کرد.

هتل 5 ستاره ریکسوس پرمیوم آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس پرمیوم آنتالیا

 


هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا ترکیه

هتل ریکسوس سان گیت یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در منطقه بلدیبی تور ترکیه دی 96آنتالیا قرار دارد. هتل در زمینی به مساحت 250000 متر مربع قرار داشته و دارای 1094 اتاق می باشد. این اتاق ها از انواع استاندارد، سوئیت، ویلا تور ترکیه فروردین 97و اتاق ویژه معلولین می باشند. خدمات هتل به صورت UALL بوده و دارای 750 متر ساحل شنی اختصاصی است. فاصله هتل از مرکز آنتالیا 35 کیلومتر و تا فرودگاه 45 کیلومتر است که برای شما مسافران تور ترکیه ترانسفر فرودگاهی در نظر گرفته شده است. این هتل مجلل دارای 9 رستوران بوفه و 5 رستوران آلاکارته است . هم چنین دو اسنک بار برای صرف میان وعده و 16 کافی شاپ برای صرف نوشیدنی وجود دارند. 10 استخر تور ترکیه زمستان 96شنا در هتل ریکسوس سان گیت وجود دارند که در کنار آن ها دو پارک آبی قرار دارند. دیگر امکانات هتل شامل مرکز اسپا، ماساژ، تور ترکیه بهمن 96جکوزی، باشگاه کودکان، مینی گلف، بسکتبال، بدمینتون، تنیس روی میز، واترپلو و ... اشاره کرد.

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

 


هتل 5 ستاره رویال وینگز آنتالیا

هتل رویال وینگز یکی از هتل های 5 ستاره منطقه لارا شهر آنتالیا ترکیه است.تور ترکیه اسفند 96 این هتل در فاصله 500 متری ساحل اختصاصی خود در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است و تا مرکز شهر حدود 16 کیلومتری فاصله دارد. این تور ترکیه فروردین 97هتل بزرگ و مجلل در زمینی به مساحت 70000 متر مربع با ساختمانی بزرگ و با طراحی خاص ساخته شده است. در این هتل 457 اتاق و سوئیت وجود دارند که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تور ترکیه بهار 97تهویه مطبوع، حمام، اینترنت، تلفن و لوازم بهداشتی هستند. در این هتل 10 رستوران و 11 کافی شاپ وجود دارند که در منوی آن ها انواع غذاها و نوشیدنی ها از سراسر جهان یافت می شوند. امکانات آبی هتل بسیار کامل بوده و شامل استخرهای روبازتور ترکیه زمستان 96، استخر سرپوشیده، استخر موج، سرسره های آبی، سونا، جکوزی، حمام ترکی، حمام فنلاندی، جت اسکی، تور ترکیه نوروز 97قایق سواری و واتر پلو می شود. در تمام محوطه هتل درختان نخل وجود دارند که زیبایی محیط را دوچندان کرده اند. از دیگر امکانات هتل رویال وینگز برای شما مسافران تور ترکیه می توان به زمین تنیس، والیبال ساحلی، بسکتبال،تور ترکیه بهمن 96 تیراندازی، بولینگ، فوتبال، تیم نمیش، موسیقی زنده و ... اشاره کرد.

هتل 5 ستاره رویال وینگز آنتالیا

هتل 5 ستاره رویال وینگز آنتالیا

هتل 5 ستاره رویال وینگز آنتالیا


 

هتل 5 ستاره شروود بریزس آنتالیا

هتل شروود بریزس یکی از هتل های 5 ستاره و UALL منطقه لارا تور ترکیه اسفند 96شهر آنتالیا است. این هتل در سال 2005 و در زمینی به مساحت 31000 متر مربع افتتاح شد و در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در 27 کیلومتری مرکز آنتالیا و در فاصله 14 کیلومتری تور ترکیه دی 96از فرودگاه این شهر قرار دارد. هتل دارای 160 متر ساحل شنی اختصاصی است که بدون فاصله از آن قرار گرفته است و امکان انجام تمامی ورزش تور ترکیه نوروز 97های دریایی و گرفتن حمام آفتاب در کنار آن وجود دارد. هتل دارای 499 اتاق و سوئیت است که دارای امکانات بالکن، تلویزیون، مینی بار، حمام ، صندوق امانات و تهویه مطبوع هستند. در این هتل 6 رستوران و 6 گافی شاپ با منوهای متنوع وجود دارند تور ترکیه زمستان 96که هرکدام می کوشند در ارائه خدمات به شما مسافران تور ترکیه بهترین باشند. وجود 5 استخر روباز، دو استخر سرپوشیده و وجود سرسره های آبی در این هتل شما را از استفاده از دیگر پارک های آبی بی نیاز می سازد. در هنگام عصر برنامه های نمایشی بسیار متنوع همراه با آواز و موسیقیتور ترکیه بهار 97 زنده برای سرگرمی شما مهمانان گرامی انجام می شود. دیگر امکانات هتل شروود بریزس شامل بسکتبال، والیبال ساحلی، تنیس، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، بولینگ، بیلیارد، تنیس روی میز و ... می شود. 

هتل 5 ستاره شروود بریزس آنتالیا

هتل 5 ستاره شروود بریزس آنتالیا

هتل 5 ستاره شروود بریزس آنتالیا

 


هتل 5 ستاره مردان پالاس آنتالیا

یکی از لوکس ترین هتل های دنیا و یکی از هتل های 5 ستاره منطقه کندو تور ترکیه اسفند 96آنتالیا هتل مردان پالاس است که در سال 2009 میلادی و در زمینی به مساحت بیش از 180000 متر مربع افتتاح شد. این هتل بسیار لوکس که ساختمانتور ترکیه نوروز 97 آن از طلا، کریستال و مرمر ایتالیایی ساخته شده است موفق به کسب چنیدین جایزه صنعت هتلداری از فستیوال های معتبر جهانی شده است. جالب است بدانید شن های ساحل اختصاصی این هتل از کشور مصر آورده شده اند. این هتل خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور ترکیه ارائه می دهد و در مجموع دارای 546 اتاق و سوئیت می باشد که هرکدام دارای منظره ی بسیار دل انگیزی از کوه های توروس وتور ترکیه دی 96 یا دریای مدیترانه هستند. در این اتاق ها امکاناتی مانند مینی بار، تلویزیون و سیستم مولتی مدیا، تهویه مطبوع، بالکن، اینترنت بی سیم و مبلمان وجود دارند. هم چنین در بعضی سوئیت های این هتل حمام ترکی و جکوزی اختصاصی نیز وجود دارد. در این هتل بزرگترین آکواریوم آب شور جهان با تنوع بیش از 3000 گونه موجود دریایی قرار دارد که در وسط این آکواریوم و در زیرآب یک رستوران آلاکارته بسیار رویایی با سرو غذاهای دریایی در خدمت رسانی به شما مهمانان گرامی حاضر است. به غیر از این رستوران یک رستوران تور ترکیه بهار 97اصلی، 7 رستوران آلاکارته و 9 کافی شاپ نیز در هتل مردان پالاس وجود دارند. امکانات تفریحی این هتل بسیار کامل بوده و شامل غوصی در آکواریوم، زمین تنیس، والیبال ساحلی، زمین گلف، بولینگ، باشگاه بدنسازی، مدیتیشن، مرکز اسپا، باشگاه کودکان و سرگرمی های شبانه می شود.

هتل 5 ستاره مردان پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره مردان پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره مردان پالاس آنتالیا

 

 





:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,هتل 5 ستاره ریکسوس پرمیوم آنتالیا,هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا ترکیه,هتل 5 ستاره رویال وینگز آنتالیا,هتل 5 ستاره شروود بریزس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: