هتل های 5 ستاره ترکیه
نوشته شده توسط : maryam26

هتل ماربل کوش آداسی

هتل ماربل یکی از هتل های 4 ستاره شهر کوش آداسی است. این هتل که خدمات خود را به صورت ALL به مسافران تور ترکیهارائه می دهد حدود 3 کیلومترتور ترکیه اسفند 96 از ساحل دریای اژه فاصله دارد. هتل دارای 105 اتاق بسیار زیبا با تمامی امکانات رفاهی نظیر مینی بار، تلویزیون،تور ترکیه زمستان 96 تهویه مطبوع، اینترنت و حمام است. رستوران هتل دارای دو بخش سرپوشیده و روباز است و به صورت بوفه انواع غذاهای خوش طعم را سرو می کند. هم تور ترکیه نوروز 97چنین 3 کافی شاپ و یک اسنک بار نیز در هتل وجود دارند.هتل ماربل در یک کیلومتری مرکز کوش آداسی و در 70 کیلومتری فرودگاه قرار دارد که می توانید از سرویس شاتل با هزینه و هماهنگی استفاده نمایید. از دیگر امکانات هتل تور ترکیه بهمن 96ماربل کوش آداسی می توان به استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، بیلیارد، مرکز تناسب اندام، تنیس،تور ترکیه بهار 97 آرایشگاه، کتابخانه و ... اشاره کرد.

هتل ماربل کوش آداسی

هتل ماربل کوش آداسی

هتل ماربل کوش آداسی

 


هتل پانوراما هیل کوش آداسی

یکی از هتل های چهار ستاره شهر کوش آداسی تور ترکیه بهمن 96هتل پانوراما هیل است که در مرکز شهر کوش آداسی و در فاصله 500 متری ساحل دریای اژه قرار گرفته است. هتل دارای ساحل اختصاصی نیست و خدمات هتل به صورت ALL ارائه می شد. هتل دارای 125 اتاق و سوئیت باتور ترکیه زمستان 96 امکانات تلویزیون، مینی بار، تهویه، اینترنت، تلفن و حمام است. رستوران اصلی هتل در همه ی وعده های غذایی به تور ترکیه نوروز 97صورت بوفه است و اسنک بار هتل مخصوص سرو فست فود است. استخر روباز هتل در محوطه مقابل ساختمان قرار گرفته و با درختان نخل به زیبایی احاطه شده است. یک کافی شاپ مخصوص سرو نوشیدنی هایتور ترکیه دی 96 فصلی در کنار این استخر قرار گرفته است. از دیگر امکانات هتل پانوراما هیل برای شما مسافران تور ترکیه می توان به استخر کودکان، حمام ترکی، مرکز تناسب اندام، تور ترکیه بهار 97حمام بخار، ماساژ، جکوزی، بیلیارد،پینگ پنگ، باغ و ... اشاره کرد.

هتل پانوراما هیل کوش آداسی

هتل پانوراما هیل کوش آداسی

هتل پانوراما هیل کوش آداسی

 


هتل سی لایت کوش آداسی

هتل سی لایت یکی از هتل های 5 ستاره و UALL شهر کوش آداسی است. این هتل تور ترکیه فروردین 97در نزدیکی مرکز شهر و در کنار ساحل قرار گرفته است و دارای دو ساحل اختصاصی شنی و صخره ای می باشد. در این ساحل ها امکان انجام انواع ورزش های آبی نظیر غواصی، جت اسکی، قایقرانیتور ترکیه زمستان 96 و پاراسل وجود دارد.  هتل سی لایت داری 456 اتاق و سوئیت بسیار زیبا و دل باز است که به شما مسافران تور ترکیه امکانات مینی بار رایگان، تلویزیون، حمام، بالکن، اینترنت و تهویه مطبوع را ارائه می کنند. هتل دارای یک رستوران اصلی و چهار رستوران آلاکارته با سرو انواع غذاهای دریایی، ترکی، چینی و مدیترانه ای است. در کنار استخر روباز تور ترکیه بهار 97هتل چند سرسره آبی وجود دارد که می توانید به طور رایگان از آن ها استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل سی لایت می توان به زمین تنیس، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، سونا، جکوزی، ماساژ، زمین والیبال، بسکتبال،تور ترکیه بهمن 96 مینی گلف و بدمینتون اشاره کرد.
هتل سی لایت کوش آداسی

هتل سی لایت کوش آداسی

هتل سی لایت کوش آداسی


هتل سورملی کوش آداسی

هتل سورملی یکی از هتل های 5 ستاره شهر کوش آداسی ترکیه است که در کنار ساحل زیبای دریای اژه قرار گرفته است. تور ترکیه فروردین 97هتل سورملی در هشت کیلومتری مرکز شهر و در 4 کیلومتری شهر باستانی افسوس قرار دارد. این هتل خدمات خود را به صورت ALL ارائه می کند. هتل تور ترکیه دی 96سورملی دارای 434 اتاق استاندارد، سوپریور، سوئیت و آپارتمان است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت و حمام هستند. رستورانتور ترکیه بهار 97 هتل سورملی به صورت 12 ساعته و رایگان و با منوی بوفه آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی تور ترکیه است. این هتل دارای چندین استخر روباز است که در میان فضای سبز  درختان نخل قرار تور ترکیه اسفند 96گرفته اند. از دیگر امکانات هتل سورملی می توان به زمین تنیس، بسکتبال، والیبال، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، سالن ژیمناستیک تور ترکیه نوروز 97و ... اشاره کرد.

هتل سورملی کوش آداسی

هتل سورملی کوش آداسی

هتل سورملی کوش آداسی

 


هتل گرند بلیش کوش آداسی

هتل گرند بلیش یکی از هتل های 5 ستاره شهر کوش آداسی ترکیه است که تور ترکیه اسفند 96در منطقه لانگ بیچ کوش آداسی قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه عدنان مندرس 90 کیلومتر می باشد. هتل گرند بلیش در سال 2009 افتتاح شده استتور ترکیه تعطیلات فروردین 97 و خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور ترکیه ارائه می دهد. فاصله هتل تا مرکز کوش آداسی 3 کیلومتر و تا ساحل دریای اژه صفر است؛ هتل گرند بلیش دارای ساحل شنی اختصاصیتور ترکیه فروردین 97 با امکانات تمامی ورزش های آبی نیز می باشد. رستوران اصلی هتل به سبک بوفه است و در کنار آن یک رستوران آلاکارته و یک اسنک بار نیز در هتل وجود دارند. هتل دارای 177 اتاق از انواع استاندارد، سوپریور و اتاق ویژه معلولین است که از بالکن تمامی این اتاق ها منظره زیبای دریا پیداست. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن بدنسازی،‌تور ترکیه دی 96 تنیس روی میز، کافی شاپ، نمایش شبانه و ... اشاره کرد.

هتل گرند بلیش کوش آداسی

هتل گرند بلیش کوش آداسی

هتل گرند بلیش کوش آداسی

 





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: