بهترین هتل های ترکیه
نوشته شده توسط : maryam26

هتل ویستا هیل کوش آداسی

هتل ویستا هیل یکی از هتل های 5 ستاره شهر کوش آداسیتور ترکیه زمستان 96 است که در کنار ساحل زیبای دریای اژه قرار گرفته است. این هتل که سابقا اونورا نام داشت یکی از با سابقه ترین هتل های کوش آداسی محسوب می شود که زمان زیادی است که پذیرای مهمانان تور ترکیه می باشد. هتل ویستا هیل دارای ساحل سنگی اختصاصی بوده و خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. هتل دارای 315 اتاق و سوئیت است که تور ترکیه نوروز 97دارای امکانات بالکن، مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، حمام با سشوار و اینترنت بی سیم هستند. در رستوران اصلی هتل غذا به صورت بوفه سرو می شود و دو رستوران آلاکارته بین المللی و دریایی نیز تور ترکیه اسفند 96در هتل وجود دارند. هم چنین 5 کافی شاپ که یکی از آن ها در بام هتل قرار دارد به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهند. از دیگر امکانات هتل ویستا هیل می توان به استخر روباز و سرپوشیده، ورزش های آبی، تور ترکیه بهمن 96سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، زمین تنیس، بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز، بیلیارد، سالن کنفرانس، باغ تور ترکیه تعطیلات فروردین 97و ... اشاره کرد.

هتل ویستا هیل کوش آداسی

هتل ویستا هیل کوش آداسی

هتل ویستا هیل کوش آداسی


هتل سورتل کوش آداسی

هتل سورتل یکی از هتل های 3 ستاره شهر کوش آداسی ترکیه است که در فاصله 60 تور ترکیه زمستان 96متری تا ساحل دریای اژه و 2 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی قرار گرفته است. فرودگاه عدنان مندرس در فاصله 78 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. تور ترکیه اسفند 96خدمات هتل سورتل به صورت ALL ارائه می شود و تمامی وعده های غذایی در رستوران هتل به صورت بوفه سرو می شوند. کافی شاپ و اسنک بار هتل تور ترکیه نوروز 97سورتل نیز به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهند. هتل دارای 90 اتاق استاندارد، خانوادگی و سوئیت می باشد که برای شما مسافران تور ترکیه دارای امکانات مبلمان، تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع، حمام باسشوار، تلفن و اینترنت تور ترکیه بهمن 96می باشند. هم چنین در برخی از این اتاق ها بالکن با منظره دریا نیز وجود دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر روباز، استخر کودکان،تور ترکیه تعطیلات فروردین 97 تنیس روی میز، کتابخانه، روم سرویس، لاندری، پذیرش 24 ساعته و خدمات برای معلولین اشاره کرد.

هتل سورتل کوش آداسی

هتل سورتل کوش آداسی

هتل سورتل کوش آداسی


هتل ریچموند کوش آداسی

هتل ریچموند افسوس ریزورت یکی از هتل های 5 ستاره شهر کوش تور ترکیه بهار 97آداسی است که در منطقه سلجوک شهر کوش آداسی قرار گرفته است. این هتل در سال 1989 و در کنار ساحل دریای اژه افتتاح شده است و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد. این هتل تور ترکیه دی 96خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور ترکیه ارائه می دهد. هتل دارای 596 اتاق استاندارد، سوپریور، سوئیت، ویلا و اتاق ویژه معلولین بوده کهتور ترکیه فروردین 97 امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت، حمام با وان و سشوار و صندوق امانات را دارا می باشد. رستوران اصلی هتل با نام افس به صورت بوفه است و دو رستوران آلاکارته با سرو غذاهای دریایی و تور ترکیه بهمن 96ایتالیایی نیز در این هتل وجود دارند. در محوطه هتل یکتور ترکیه زمستان 96 استخر روباز به همراه پارک آبی قرار دارد که به صورت رایگان می توانید از آن استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده،تور ترکیه اسفند 96 زمین تنیس، باشگاه بدنسازی. سونا، جکوزی، سالن ماساژ، زمین باز کودکان و نمایش اشاره کرد. فاصله هتل ریچموند تاتور ترکیه تعطیلات فروردین 97 فرودگاه 75 کیلومتر و تا مرکز شهر 12 کیلومتر می باشد. 

 هتل ریچموند کوش آداسی

هتل ریچموند کوش آداسی

 


هتل لو بلو کوش آداسی

هتل لو بلو یکی از هتل های 5 ستاره کوش آداسی است که در کنار دریای اژه و در 3 تور ترکیه بهار 97کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی قرار گرفته است. فاصله هتل از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 70 کیلومتر است. هتل دارای ساحل شنی و صخره ای اختصاصیتور ترکیه فروردین 97 است و خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. هتل دارای یک ساختمان پنج طبقه با 263 اتاق و سوئیت است که دارای امکانات بالکن، مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، صندوق امانات و حمام با سشوار هستند. هتل تور ترکیه دی 96دارای یک رستوران اصلی به سبک بوفه و دو رستوران آلاکارته دریایی و ایتالیایی می باشد که با رزرو قبلی می توانید از آن ها استفاده نمایید. هتل دارای چند استخر روباز است که در تمامی فصول سال می توانید از آن ها استفاده نمایید. از دیگر امکانات هتل برای شما مسافران تور ترکیه می توان به زمین تنیس، والیبال، واترپلو، سالن بدنسازی،‌ تور ترکیه بهمن 96دارت، اجاره دوچرخه، کافی شاپ، تیم سرگرمی و ... اشاره کرد.

 هتل لو بلو کوش آداسی

هتل لو بلو کوش آداسی

هتل لو بلو کوش آداسی

 


هتل گرند کورداگلو کوش آداسی

هتل گرند کورداگلو یا گرند کورداغلو یکی از هتل های 4 ستاره شهر کوش آداسیتور ترکیه بهار 97 است. این هتل با موقعیت مکانی بسیار عالی در نزدیکی مرکز شهر کوش آداسی، در 150 متری ساحل دریا و در 80 کیلومتری فرودگاه عدنان مندرس قرار دارد. هتل دارای 80 اتاق و سوئیت است که تور ترکیه دی 96همگی آن ها دارای بالکن با منظره زیبای دریای اژه بوده و امکانات دیگری مانند مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، حمام با تور ترکیه فروردین 97لوازم بهداشتی و اینترنت را نیز دارا می باشند. با توجه به این که خدمات هتل به صورت ALL ارائه می شود غذا در رستوران هتل به سبک بوفه ارائه شده و شامل انواع غذاهای ترکی می شود. شما مسافران تور ترکیه می توانید از استخر روباز و سرپوشیده هتل به صورت رایگان استفاده کنید ولی استفاده از دیگر امکانات مرکز اسپا مانند سونا، حمام ترکی و ماساژ با پرداخت هزینه اضافی امکانپذیر خواهد بود. از دیگز امکانات هتل گرند کورداگلو تور ترکیه بهمن 96می توان به باشگاه بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، کتابخانه، گیم نت، تیم سرگرمی، اسنک بار، اجاره ماشین و شاتل فرودگاهی اشاره کرد.

هتل گرند کورداگلو کوش آداسی

هتل گرند کورداگلو کوش آداسی

هتل گرند کورداگلو کوش آداسی

 





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: