نوشته شده توسط : maryam26

هتل حیات رجنسی اتوال فرانسه

هتل حیات ریجنسی اتوال یکی از هتل های 4 ستاره شهر پاریس است که در نزدیکی خیابان شانزهتور اروپا بهار 97لیزه قرار گرفته است. این هتل به تازگی جزو مجموعه هتل های زنجیره ای حیات ریجنسی شده است و نام قبلی آن کنکورد لا فایت بود. هتل در فاصله 5 دقیقه ایتور اروپا اسفند 96 از ایستگاه مترو و در 29 کیلومتری فرودگاه شارل دوگل پاریس قرار گرفته است. هتل حیات ریجنسی خدمات خود را به صورت ALL ارائه می کند. این هتل دارای 950 اتاق شامل اتاق های دلوکس و سوئیت می باشد که بعضی از آن ها دارای نمایی دیدنی از برج ایفل هستند. رستوران هتل با دو سبک منوی بوفه و آلاکارته غذا را ارائه می دهد. هم چنین یک کافی شاپ در طبقات بالایی وجود دارد که نمای 360 درجه تور اروپا کریسمس 2018از شهر پاریس را ارائه می دهد. از دیگر امکانات این هتل برای شما مسافران تور اروپامی توان به ترانسفر فرودگاهی، خدمات نگهداری از کودکان، لاندری، پذیرش 24 ساعته و اینترنت بی سیم رایگان اشاره کرد.

هتل حیات رجنسی اتوال فرانسه

هتل حیات رجنسی اتوال فرانسه

هتل حیات رجنسی اتوال فرانسه

 


هتل بوشام فرانسه

هتل بوشام یا beauchamps hotel یکی از هتل های 4 ستاره شهر پاریس است که در خیابان تور اروپا نوروز 97ریو د پانتیو این شهر قرار گرفته است. این هتل با دارا بودن موقعیت مکانی بسیار خوب در نزدیکی مراکز خرید شهر پاریس و خیابان شانزه لیزه قرار گرفته تور اروپا زمستان 96است. هتل دارای 90 اتاق است که از انواع کلاسیک، سوپریور و دلوکس هستند و به شما مسافران تور اروپا امکانات تلویزیون، مینی بار، مبلمان، اینترنت بیتور اروپا اسفند 96 سیم رایگان و حمام با وان و لوازم بهداشتی را ارائه می دهند. رستوران هتل انواع غذاهای فرانسوی و اروپایی را سرو می کند و در کافی شاپ هتل که رز نام داردتور اروپا ژانویه 2018 قهوه های بسیار مرغوب به سبک فرانسوی سرو می شوند. از دیگر امکانات هتل بوشام تور اروپا کریسمس 2018می توان به اسنک بار، کتابخانه، مرکز تجارت، شاتل فرودگاهی، خدمات نگهداری از کودکان، پذیرش 24 تور اروپا بهار 97ساعته و صندوق امانات اشاره کرد.

هتل بوشام فرانسه

هتل بوشام فرانسه

هتل بوشام فرانسه

هتل بوشام فرانسه

 


هتل نوتل پرت فرانسه

هتل نوتل پرت یکی از هتل های 4 ستاره در لینس در قلب پاریس می باشد که از موقعیت تور اروپا نوروز 97جغرافیایی بسیار عالی برخوردار است. این هتل تنها ۲ دقیقه تا ایستگاه مترو فاصله دارد. هتل نوتل پرت دارای 150 اتاق لوکس و سوئیت خانوادگی تور اروپا اسفند 96می باشد که همگی اتاق های این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن مجهز شده اند و همچنین اتاق ها دارای سیستم تهویه مناسب, گاوصندوق و تلفن مستقیم می باشد. تریای هتل, در هر ساعتی از روز, به سرو نوشیدنی می پردازد. رستوران نیز تور اروپا بهمن 96با سرو غذاهای متنوع و سنتی ترکی و منوی های رژیمی از میهمانان تور اروپا پذیرایی می کند.

از دیگر امکانات هتل نوتل پرت می توان به رستوران, پذیرش شبانه روزی, روزنامه,تور اروپا زمستان 96 اتاق و امکانات برای معلولین, آسانسور, انبار بار و چمدان, منطقه بدون سیگار, امکانات جلسه و ضیافت, لباسشویی, خشکشویی, صبحانه در اتاق, تور اروپا بهار 97فروشگاه هدایا و سوغات, خدمات کفش و واکس, کرایه ماشین, فکس, کپی و... اشاره کرد. در سفرتان به اروپا امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد تور اروپا ژانویه 2018شد تا از سفرتان لذت ببرید.

هتل نوتل پرت فرانسه

هتل نوتل پرت فرانسه

 


هتل ریتز فرانسه

هتل ریتز فرانسه یکی از هتل های 5 ستاره که در قلب پاریس قرار دارد و از موقعیتتور اروپا نوروز 97 جغرافیایی بی نظیری برخوردار است. موزه لوور و مکان های دیدنی Jardins des Tuileries و خیابان شانزه لیزه در نزدیکی هتل قرار دارد. تعداد اتاق تور اروپا فروردین 97های هتل ریتز فرانسه 159 اتاق می باشد که همه اتاق ها مدرن, تور اروپا بهمن 96تمیز, راحت, لوکس و مجهز به کلیه امکانات هستند. امکانات هتل ریتز فرانسه برای مسافران و گردشگران تور اروپا شامل رستوران, استخر سر پوشیده, سونا, جکوزی, حمام ترکی, ماساژ, صرافی, روم سرویس 24 ساعته, اتاق و امکانات ویژه معلولین, صندوق امانات, دسترسی به اینترنت پر تور اروپا تعطیلات فروردین 97سرعت رایگان, سیستم برودتی و حرارتی مناسب, مینی تور اروپا زمستان 96بار, تهویه مطبوع, خدمات نگهداری از اطفال, آرایشگاه, سالن کنفرانس و... می باشند. در سفرتان به اروپا امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتانتور اروپا دی 96 فراهم می شود تا از سفرتان لذت ببرید.

هتل ریتز فرانسه

هتل ریتز فرانسه

 

 


هتل ناپلئون فرانسه

یکی از معروف ترین هتل های پاریس هتل ناپلئون فرانسه است که ساختمانتور اروپا نوروز 97 زیبایی دارد. فاصله‌ی هتل ناپلئون فرانسه تا طاق پیروزی و خیابان مشهور شانزه‌لیزه و فروشگاه‌های جذابش تنها چند قدم است. هتل ناپلئون فرانسه جزو هتل های لوکس و مدرن شهر پاریس است که دارای 102 اتاق می باشد, 51 اتاق و 51 تور اروپا بهمن 96سوئیت که آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور اروپا هستند. دکوراسیون اتاق ها بسیار مدرن می تور اروپا تعطیلات فروردین 97باشد و اتاق ها و سوئیت ها رو به خیابان ساکت فریدلان یا حیاط سرسبز هتل هستند. هتل ناپلئون رستوران معروفی دارد که بیوواک کافه نام دارد. از امکانات هتل می توان به سالن ورزشی, پارکینگ, اتاق‌های مجهز به عایق صوتی, سیسیم تور اروپا فروردین 97گرمایش, صرافی, اتاق‌های ویژه‌ی غیرسیگاری, اجاره‌ی ماشین, خشک‌شویی, نگهداری از کودک و سالن کنفرانس و... اشاره کرد. در سفرتانتور اروپا دی 96 به اروپا امکان این را خواهید داشت تا در این هتل اقامت داشته باشید.

 





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: