بهترین هتل های اروپا
نوشته شده توسط : maryam26

هتل کلاریدگ فرانسه

هتل کلاریدگ یکی از هتل های 4 ستاره در قلب پاریس و در 300 متری تور اروپا نوروز 97خیابان مشهور شانزه لیزه قرار دارد موقعیت جغرافیایی بی نظیر و همچنین دسترسی راحت به اماکن دیدنی و تاریخی شهر از ویژگی های متمایز این هتل می باشد. هتل کلاریدگ تور اروپا اسفند 96دارای 42 اتاق خانوادگی, اتاق ­هایی با امکانات ویژه معلولین و سوئیت ­های مدرن و شیک می باشد که تمامی اتاق های آن دارای تهویه مناسب و دکوراسیون زیبا هستند. پیشنهاد می شود که مسافران تور اروپا به رستوران هتل کلاریدگ فرانسه بروند و از غذاهای خوشمزه آن میل نمایند. از دیگر امکانات و خدمات هتل کلاریدگ فرانسه می توان به پذیرش شبانه روزی,تور اروپا فروردین 97 آسانسور, گاوصندوق, انبار بار و چمدان, تریا, اتاقهای ضد صدا, منطقه بدون سیگار, امکانات جلسه و ضیافت, لباسشویی, خشکشویی, صبحانه در اتاق, اتو کشی, صرافی, فکس و کپی, مرکز تجارت, خدماتتور اروپا دی 96 تهیه بلیط, کرایه اتومبیل و... اشاره کرد. در سفرتان به اروپا امکان این را خواهید داشت تا در این هتل تور اروپا ژانویه 2018اقامت داشته باشید.

 


هتل لی بارگاندی فرانسه

هتل لی بارگاندی فرانسه یکی از هتل های 5 ستاره لوکس پاریس است. اقامت تور اروپا دی 96در این هتل مجلل و دیدن مکان های تاریخی و زیبای شهر پاریس خاطرات به یاد ماندنی را برای گردشگران تور اروپا به جا می گذارد. هتل در 400 متری میدان کنکوردتور اروپا فروردین 97 پاریس و بین میدان واندوم و خیابان سنت اونوره و در میان مثلث طلایی شانزه لیزه, مادلین و اوپرا قرار دارد. فاصله هتل لی بارگاندی فرانسه تا مغازه ها و ایستگاه های مترو و اتوبوس پیاده 2 دقیقه است و تا ایستگاه قطار سن لازار تور اروپا نوروز 97و موزه لوور 10 دقیقه می باشد. تعداد اتاق های این هتل 59 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز و لوکستور اروپا ژانویه 2018 می باشند و دارای تهویه مطبوع هستند. امکانات هتل لی بارگاندی فرانسه شامل رستوران, استخر, سونا, جکوزی, حمام ترکی, مرکز سلامت و آبگرم, سالن غذاخوری, کافی شاپ, اتاق های ویژه معلولین, ماساژ, پذیرش 24 ساعته,تور اروپا بهمن 96 اتاق های عاری از آلودگی سیگار, اتاق های عایق صدا, فروشگاه هدایا و سوغات, صرافی, فکس و کپی و ... می باشد. در سفرتان به اروپا امکان این را خواهید داشتتور اروپا اسفند 96 تا در این هتل 5 ستاره اقامت داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل لی بارگاندی فرانسه

هتل لی بارگاندی فرانسه

 


هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه

یکی از زیباترین هتل های 5 ستاره پاریس هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه تور اروپا نوروز 97می باشد که دارای 192 اتاق یک تخته, دو تخته, اتاق های خانوادگی, سوئیت مخصوص تازه عروس و همچنین دارای اتاق و امکانات ویژه معلولین می باشد. کلیه اتاق تور اروپا بهار 97ها لوکس و مدرن هستند و دارای امکانات حمام, سیستم تهویه, سشوار, تلویزیون ال سی دی, یخچال, صندوق امانات, تلفن, بالکن, بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشند. فاصله این تور اروپا زمستان 96هتل تا ایستگاه مترو فرانکلین ریزولت 5 دقیقه و تا ایستگاه مترو Saint Philippe du Roule, تنها 400 متر است. رستوران هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه با ارائه غذاهای متنوع و عالی آماده پذیرایی از گردشگران تور اروپا هستند. امکانات هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه شامل پذیرش 24 ساعته, رستوران, استخر, سونا, مرکز بدنسازی, امکانات جلسهتور اروپا دی 96 و ضیافت, لباسشویی, خشکشویی, صبحانه در اتاق, اتو کشی, صرافی, فکس و کپی, مرکز تجارت و ... می باشد. در سفرتان به اروپا امکان این را خواهید داشتتور اروپا اسفند 96 تا در این هتل اقامت داشته باشید.

هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه

هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه

 


هتل لی موریس فرانسه

هتل لی موریس یکی از هتل های 5 ستاره و بزرگ اروپا می باشد که در مرکز شهرتور اروپا زمستان 96 پاریس قرار گرفته است. فاصله هتل تا شانزالیزه 5 دقیقه است. رستوران این هتل بسیار معروف است و دارنده نشان 3 ستاره کیفیت می باشد, مسافران با اقامت درتور اروپا بهمن 96 هتل لی موریس فرانسه می توانند از غذاهای بی نظیر این رستوران سرو نمایند. کلیه اتاق ها لوکس و شیک هستند و دارای حمام مرمری با حوله حمام و دمپایی, تلویزیون متصل به اینترنت, سیستم تهویه مطبوع, فیلم و موسیقی تور اروپا نوروز 97رایگان می باشد. موزه لوور در 600 متری هتل لی موریس فرانسه واقع است. امکانات هتل لی موریس تور اروپا ژانویه 2018فرانسه شامل رستوران, پذیرش 24 ساعته, سالن بدنسازی, مرکز آبگرم, جکوزی, مرکز ماساژ, فروشگاه سوغات, سالن همایش, لباسشویی, خشکشویی, آرایشگاه, سرویس مستخدم, سرویس ایاب و تور اروپا اسفند 96ذهاب, امکانات اتاق VIP, اتاق غیر سیگار, اتاق های ویژه معلولین, اتاق های عایق صدا, صندوق امانات, سرویس نگهداری از کودکان و... می باشد. در سفرتان به اروپا امکان این را خواهید داشت تا در یان هتل 5 تور اروپا دی 96ستاره مجلل اقامتی بی نظیر و دلچسب را تجربه نمایید.

 


هتل دی کریلن فرانسه

هتل دی کریلن یکی از هتل های 5 ستاره شهر پاریس است؛ ساختمان این تور اروپا زمستان 96هتل یک ساختمان تاریخی است که در سال 1758 و به دستور شاه لوییس ساخته شد. از سال 1909 این ساختمان به هتل تبدیل شد و بعد از آن به مجموعه هتل هایتور اروپا بهمن 96 زنجیره ای رز وود پیوست. هتل در نزدیکی خیابان شانزه لیزه و موزه لوور قرار گرفته است و دارای موقعیت مکانی مناسبی می باشد. در هتل دی کریلن 147 اتاق وجود دارد که از بالکن هرکدامتور اروپا بهار 97 از آن ها منظره ای دیدنی از برج ایفل قابل مشاهده است. هتل دارای دو رستوران است که غذاهای فرانسوی و بین المللی سرو می کنند. هم چنین دو کافی شاپ با نام های آمباسادور و جاردین د هیوار در هتل وجود دارند که تور اروپا نوروز 97نوشیدنی و قهوه سرو می کنند. هتل دارای یک مرکز اسپا مجهز با سالن ماساژ و استخر سرپوشیده است.تور اروپا تعطیلات فروردین 97 از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور اروپا می توان به شاتل فرودگاهی، امکانات ویژه معلولین، مرکز تناسب اندام، آرایشگاه ، پذیرش 24 ساعته و ... تور اروپا فروردین 97اشاره کرد.

هتل دی کریلن فرانسه

هتل دی کریلن فرانسه

هتل دی کریلن فرانسه

 


هتل رنایسانس پاریس لی پارک ترکادرو فرانسه

هتل رنایسانس پاریس لی پارک ترکادرو فرانسه جزو هتل های 5 ستاره تور اروپا کریسمس 2018مجلل و مشهور پاریس است که بین خیابان شانزه لیزه و برج ایفل واقع شده است. هتل که در منطقه شانزدهم قرار گرفته, دارای اتاق های راحتی می باشد که هر تور اروپا فروردین 97یک به گاوصندوق, تلویزیون LCD, اینترنت پر سرعت و تختخواب های مجلل می باشند. برخی از اتاقها به باغ اختصاصی ای که در مرکز محوطه هتل وجود دارد, مشرف می باشند. در ماه های گرم تور اروپا دی 96سال, رستوران هتل اقدام به سرو ناهار و شام در فضای باز نموده و تریا نیز در ایوان راحت و مبله خود, نوشیدنی و خوردنی ارائه میدهد. از دیگر امکانات هتل رنایسانس پاریس لی پارک تور اروپا بهمن 96ترکادرو فرانسه می توان به: سالن بدنسازی, خانه داری, امکانات جلسه و ضیافت, ترانسفر فرودگاه, لباسشویی, خشکشویی, صبحانه در اتاق, اتو کشی, صرافی, خدمات کفش و واکس, کرایه ماشین, فکس و کپی, تور اروپا زمستان 96مرکز تجارت, اتاقهای پاک و بدون سیگار, سوئیت مخصوص تازه عروس و ... است. در سفرتان به اروپا امکان این را خواهید داشت تور اروپا تعطیلات فروردین 97تا در این هتل لوکس اقامتی دلنشین را تجربه کنید.

هتل رنایسانس پاریس لی پارک ترکادرو فرانسه

 

 


هتل رنایسانس پاریس آرک دی تریمف فرانسه

هتل رنایسانس پاریس آرک دی تریمف یکی از هتل های 5 ستاره شهر پاریس استتور اروپا زمستان 96 که در خیابان واگرام این شهر قرار گرفته است. هتل با موقعیت مکانی بسیار عالی تنها 70 متر با ایستگاه مترو ترنس فاصله دارد و فاصله آن از خیابان شانزه لیزه کمتر از یک کیلومتر است. هتل دارای 118 اتاق و سوئیت است که برخی از آن ها دارای نمای رو به برج ایفل می باشند؛ این اتاق ها امکانات تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع، حمام با سشوار و صندوق اماناتتور اروپا بهمن 96را ارائه می دهند. رستوران هتل صبحانه را به سبک بوفه سرو می کند و در دیگر وعده های غذایی منویی از غذاهای فرانسوی در اختیار شما مسافران تور اروپا قرار می دهد؛ گفتنی است از رستوران منظره بسیار زیبای باغ هتل نمایان است. مرکز تناسب اندام هتل به صورت 24 ساعته در اختیار علاقه مندان به ورزش می باشد. امکان استفاده از سالن ماساژ هتل نیز با پرداخت هزینه اضافی امکان پذیر است. از تور اروپا کریسمس 2018دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، اسنک بار، اجاره دوچرخه، پذیرش 24 ساعته، مرکز تجارت، سالن کنفرانس، خدمات تور اروپا تعطیلات فروردین 97نگهداری از کودکان و آرایشگاه اشاره کرد.

هتل رنایسانس پاریس آرک دی تریمف فرانسه

هتل رنایسانس پاریس آرک دی تریمف فرانسه





:: برچسب‌ها: بهترین هتل های اروپا,هتل کلاریدگ فرانسه,هتل لی بارگاندی فرانسه,هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: