هتل های 3 ستاره مشهد
نوشته شده توسط : maryam26

هتل الغدیر مشهد

هتل 4 ستاره الغدیر مشهد در خیابان آزادی مشهد قرار داشته و یکی ازتور مشهد هتل درویشی نوروز 97 نزدیکترین هتل ها به حرم مطهر امام رضا علیه السلام است به طوری که از چهار ورودی حرم کمتر از نیم کیلومتر فاصله دارد. هتل در سال 1388 افتتاح و در سال 1391 بازسازی شد. هتل در 10 طبقه ساخته شده و دارای 300 اتاق شامل اتاق های دو تخته، سه تخته، سوئیت یک خوابه و آپارتمان است که برای مسافران تور مشهد دارای امکانات صبحانه، مینی بار، صندوق امانات ، تهویه مطبوع، سرویس ایرانی و فرنگی و یخچال است. رستوران الغدیر در طبقه مثبت یک هتل با دو سالن مجزا انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را با دو نوع منوی انتخابی و بوفه تور مشهد هتل درویشی زمستان 96سرو می کند. در طبقه پایینی هتل یک بازارچه سنتی وجود دارد که انواع سوغاتی و صنایع دستی را می توانید از آن تهیه فرمایید. هم چنین هتل به بازار مرکزی مشهد نزدیک است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به پذیرش 24 ساعته، کافی نت، خشکشویی، تلفن، خدمات تور، پارک کودک، آرایشگاه آقایان، آتلیه و اینترنت در لابی اشاره کرد.

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد

 


هتل ایران زمین مشهد

هتل 3 ستاره ایران زمین مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) بنا شده تور مشهد هتل درویشی زمستان 96است ؛ به طوری که تا ورودی باب الرضا و باب الجواد حرم کمتر از یک کیلومتر فاصله دارد. این هتل در اواخر سال 93 در 6 طبقه و با 90 اتاق افتتاح شد. اتاق های این هتل از انواع دو تخته، سه تخته، سوئیت و کانکت هستند کهتور مشهد هتل درویشی نوروز 97 امکانات صبحانه، مینی بار، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سرویس ایرانی و فرنگی و صندوق امانات را برای شما مسافران تور مشهد به ارمغان می آورند. هتل دارای دو رستوران در سمت راست و چپ لابی است که هر دو خدمات یکسانی ارائه می دهند؛ این دو رستوران با منوی دلخواهتور مشهد هتل درویشی دی 96 شما(انتخابی یا بوفه) انواع غذاهای ایرانی، فرنگی،‌دریایی، فست فود و عربی را سرو می کند. کافی شاپ هتل ایران زمین به صورت شبانه روزی پذیرای شما مهمانان گرامی تور مشهد خواهد بود. از دیگر امکانات این هتل می توان تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی و روم سرویس اشاره کرد.

هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد

 


هتل جواهر شرق مشهد

هتل 3 ستاره جواهر شرق مشهد در خیابان امام رضا (ع) و در مجاورت بارگاه ملکوتی تور مشهد هتل درویشی زمستان 96امام هشتم قرار  دارد. این هتل در هفت طبقه ساخته شده است و  نوساز است؛ هتل جواهر شرق در سال 1392 افتتاح شده است. تور مشهد هتل درویشی دی 96هتل دارای 53 اتاق از نوع دبل، تریپل و سوئیت است که به شما مسافران گرامی تور مشهد امکانات مینی بار، صبحانه، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و سرویس ایرانی و فرنگی را ارائه می دهند. رستوران هتل باتور مشهد هتل درویشی دی 96 نام طلا در طبقه ششم قرار گرفته است و با ظرفیت 150 نفر انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و فست فود را با دو نوع منوی انتخابی و بوفه سرو می کند. کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته انواع نوشیدنی و دسرهای خوش طعم را سرو می کند. تور مشهد هتل درویشی نوروز 97دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد شامل ماساژ، اجاره ماشین، امکانات برای معلولین،تور مشهد هتل درویشی بهمن 96 پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و لاندری اشاره کرد.

هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد

 


هتل نگین پاسارگاد مشهد

نگین پاسارگاد هتلی 4 ستاره در شهر مقدس مشهد است که در خیابان شیرازی این شهر قرار دارد. هتل نوساز است و در سال 1394 افتتاح شده است. بنای هتل در 11 طبقه و مساحتی بالغ بر 3000 متر مربع ساخته شده است. هتل دارای 112 اتاق است که از انواع اتاق،‌ سوئیت و آپارتمان هستند و به شما مسافران تور مشهد امکاناتی نظیر مینی بار، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات و اینترنت هستند. رستوران اصلی هتل در طبقه دومتور مشهد هتل درویشی دی 96 قرار داشته و انواع غذاها را با منوی دلخواه شما سرو می کند. هم چنین یک رستوران سنتی نیز در هتل وجود دارد که غذاهای سنتی را مطابق سلیقه شما ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به سونا، جکوزی، ماساژ، کافی شاپ 24 ساعته، سالن چند منظوره، پارکینگ رایگان، پذیرش شبانه روزی، پذیرشتور مشهد هتل درویشی بهمن 96 24 ساعته، اتاق بازی و چایخانه سنتی اشاره کرد.

هتل نگین پاسارگاد مشهد

هتل نگین پاسارگاد مشهد

 


هتل مینو مشهد

هتل 4 ستاره مینو مشهد در فاصله بسیار نزدیکی از حرم مطهر امام هشتم علیه السلام قرار دارد. هتل تقریبا نوساز است و در اواخر سال 1388 افتتاح شده است. هتل دارای 90 واحد اقامتی شامل اتاق‌، سوئیت و آپارتمان است که برای مسافران تور مشهددارای امکانات تلویزیون، سرویس تور مشهد هتل درویشی دی 96ایرانی و فرنگی، حمام با وان و دوش، صبحانه، اینترنت، و سیستم تهویه مطبوع هستند. هتل دارای سه رستوران با نام های مروارید، مرجان و صدف است که انواع غذاهای ایرانی را ارائه می دهد. مجموعه آبی هتل دارای استخر، سونای خشک و جکوزی است که می توانید برای تفریح و استراحت از این مجموعه استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به سالن کنفرانس، فروشگاه، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، لاندری، پذیرش 24 ساعته و صندوق اماناتتور مشهد هتل درویشی بهمن 96 اشاره کرد.

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: