هتل های 4 ستاره مشهد
نوشته شده توسط : maryam26

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل5 ستاره درویشی مشهد یکی از هتل های مجلل شهر مشهد تور مشهد بهار 97است که در زمینی به مساحت 30000 متر مربع در سال 1386 افتتاح شد. ساختمان بسیار لوکس هتل در 23 طبقه ساخته شده است و دارای 223 اتاق و سوئیت از انواع اکونومی، امپریال، پرزیدنتال و سوئیت است که بسیار لوکس بوده و هر کدام از آن ها به تور مشهد دی 96شکلی متفاوت و خاص و با سبک یک کشور طراحی شده است. هتل دارای 5 رستوران است که هر کدام منوی تور مشهد اسفند 96مخصوص خود را دارا می باشند؛ یکی از این رستوران ها در بام هتل قرار داشته و منظره بسیار دیدنی از شهر مشهد و حرم امام رضا (ع) را به شما نمایش می دهد. سالن کنفرانس و اجتماعات هتل درویشی با داشتن ظرفیت بیش از 400 نفر امکان برگزاری انواع همایش و سمینارها را برای شما فراهم کرده است. در مرکز اسپا هتل درویشی امکانات و خدماتی مانند استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و سالن بدنسازیتور مشهد تعطیلات فروردین 97 وجود دارند. از دیگر امکانات این هتل برای شما مسافران تور مشهد می توان به کافی شاپ، آتلیه عکاسی، ترانسفر فرودگاهی، گشت نیم روزی، فروشگاه، کرایه اتومبیل، اتاق بازی و ... اشاره کرد.

 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد 

 


هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین الملی قصر یکی از هتل های 5 ستاره شهر مشهد است و نزدیکترین هتل پنج ستاره به حرم مطهر تور مشهد بهار 97امام هشتم می باشد. این هتل یکی از هتل های قدیمی شهر مشهد است که در سال 1356 افتتاح شده و تور مشهد بهمن 96در سال 1393 بازسازی شده است. ساختمان هتل 11 طبقه بوده و دارای 219 اتاق و سوئیت است که دارای دکوراسیون بسیار شیکی بوده و امکانات صبحانه، یخچال، چای ساز، بالکن، سیستم تهویه مطبوع و مبلمان را داراتور مشهد اسفند 96 می باشد. هتل دارای 6 رستوران متفاوت است که شامل رستوران اصلی، صبحانه خوری، دریایی، فرنگی، سنتی و رستوران بام است. در مرکز اسپا مجلل هتل خدمات و امکاناتی مانند سونا، جکوزی، ماساژ و استخر وجود دارند. این هتل تا فرودگاه مشهد 15 دقیقه فاصله دارد و خدمات ترانسفر فرودگاهی آن برای شما مسافران تور مشهد به صورت رایگان انجام می شود. از دیگر امکانات اینتور مشهد تعطیلات فروردین 97 هتل می توان به فروشگاه، آرایشگاه، تاکسی سرویس، سالن همایش، تور مشهد دی 96سالن کنفرانس، آمفی تئاتر، سالن بیلیارد، پارک بازی کودکان، خدمات تور و گشت شهری اشاره کرد. 

 

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد

 


هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی یکی از هتل های 5 ستاره شهر مشهد و یکی از مجلل ترین هتل های کشور می باشد که در سال 1389 و با مدیریت آقای سزاوار افتتاح شد. فاز اول این هتل در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و با ساختمانی زیبا در 16 طبقه در خیابان تور مشهد بهمن 96امام رضا و فاصله بسیار نزدیک از حرم مطهر امام هشتم قرار دارد و فاز دوم که بسیار مجلل تر می باشد در دست احداث بوده و هنوز افتتاح نشده است. این هتل دارای 357 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت های لوکس با دکوراسیون تور مشهد بهار 97زیبا می باشد که همه ی امکانات رفاهی را در احتیار شما مسافران تور مشهد قرار می دهند. هتل قصر طلایی دارای 6 رستوران با منوهای گوناگون، یک سالن صبحانه خوری و 4 کافی شاپ می باشد. در مجموعه آبی هتل قصر طلایی استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی، اتاق نمک و سالن ماساژ وجود دارند که به صورت رایگان می توانید از آن ها استفاده نمایید. وجود سالن کنفرانس، آمفی تئاتر، اتاق جلسات و اتاق تجارت که همگی با امکانات روز مجهز شده اند، این هتل را برای سفرهای کاری تور مشهد اسفند 96نیز مناسب ساخته است. از دیگر امکانات هتل قصز طلایی می توان به سالن بیلیارد، فوتبال دستی، حمام ترکی، اتاق بازی، آرایشگاه، تور مشهد دی 96روم سرویس، ترانسفر فرودگاهی و خدمات برای معلولین اشاره کرد.

 

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد


هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا یکی از هتل های 5 ستاره شهر مشهد است که در خیابان شیرازی این شهر و تور مشهد فروردین 97در فاصله 150 متری حرم امام هشتم قرار گرفته است. این هتل در سال 1392 با ساختمان زیبا و 12 طبقه که مطابق معماری اصیل ایرانی ساخته شده است، افتتاح شد. هتل دارای 325 اتاق، سوئیت و آپارتمان است که دارای دکوراسیون شیک و زیبا بوده و امکانات تلویزیون، تهویه مطبوع، مبلمان، یخچال، چای ساز، اینترنت و حمام با لوازم بهداشتی را دارا می باشند. هتل مدینه الرضا دارای 4 رستوران است که یکی از آن ها سنتی است و یکی دیگر با نام آفتابگردان یک رستوران گردان در طبقه 12 هتل است. مجموعه آبی اینتور مشهد اسفند 96 هتل برای آقایان و بانوان به صورت جداگانه ساخته شده است و امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی و سالن ماساژ در آن وجود دارد؛ استفاده از این مجموعه آبی با پرداخت هزینه برای شما مسافران تور مشهد امکان پذیر است. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن کنفرانس، سالن همایش، کافی شاپ، چایخانه سنتی، آتلیه، کتابخانه، تور مشهد بهمن 96صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی و فروشگاه اشاره کرد. 

 

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد


هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان یکی از هتل های 5 ستاره مشهد که در بزرگراه کلانتری این شهر قرار دارد. هتل در سال 1381 افتتاح شده و در سال 1394 بازسازی شده است. هتل در 5 طبقه ساخته شده و دارای 162 اتاق است که برای شما مسافران تور مشهد دارای امکانات یخچال، مبلمان، تلویزیون، چای ساز، میزکار، تور مشهد فروردین 97صندوق امانات، بالکن، دراور و کمد لباس است. هتل پردیسان دارای 4 رستوران می باشد که هرکدام دارای منوی متفاوت و مخصوص به خود است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند. سالن کنفرانس، سالن اجتماعات و بیزنس روم این هتل با آخرین امکانات روز تجهیز شده اند و مناسب برگزاری جلسات شما هستند. تور مشهد اسفند 96هتل دارای امکانات ورزشی و تفریحی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و سالن بدنسازی است. از دیگر امکانات این هتل می توان به کافی شاپ، چایخانه سنتی، پارک بازی کودکان، قنادی، صندوق امانات، فروشگاه سوغاتی و ... اشاره کرد.

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: