نوشته شده توسط : maryam26

هتل متروپل ایروان ارمنستان چهار ستاره

هتل متروپل یکی از هتل های 4 ستاره شهر ایروان است که در خیابان ماشتوس این تور ارمنستان بهمن 96شهر قرار گرفته است. فاصله این هتل از میدان جمهوری تنها یک کیلومتر است و تا فرودگاه زوارتونس تنها 9 کیلومتر فاصله دارد. هتل دارای 109 اتاق از نوع اتاق استاندارد و سوئیت می باشد که برای شما مسافران تور ارمنستان دارای امکانات تلویزیون، اینترنت، حمام، مینی بار، تهویه مطبوع و چای ساز هستند. رستوران هتل انواع غذاهای ارمنی و بین المللی را با دو نوع تور ارمنستان تعطیلات فروردین 97منوی بوفه و آلاکارته سرو می کند؛ هم چنین کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد. در مرکز اسپا مجهز هتل می تور ارمنستان زمستان 96توانید استخر سرپوشیده، سالن ماساژ، سونا و جکوزی را پیدا کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به تنیس روی میز، خدمات بلیط، خدمات تور، مرکز تجارت، فروشگاه سوغاتی و شاتل فرودگاهی اشاره تور ارمنستان اسفند 96کرد.

هتل متروپل ایروان ارمنستان

هتل متروپل ایروان ارمنستان

هتل متروپل ایروان ارمنستان

 


هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان چهار ستاره

هتل آنی پلازا یکی از هتل های 4 ستاره شهر ایروان است که در خیابانتور ارمنستان اسفند 96 سایات نوا این شهر قرار گرفته است. این هتل فاصله بسیار کمی تا میدان جمهوری داشته و در 13 کیلومتری فوردگاه زوارتونس قرار گرفته است. هتل آنی پلازا دارای 262 اتاق شامل اتاق های استاندارد، دلوکس و سوئیت است که امکاناتی مانند تلویزیون، اینترنت، حمام، تلفن، تهویه مطبوع و مینی بار را دارا هستند. صبحانه در رستوران آنی به سبک بوفه سرو می تور ارمنستان بهمن 96شود و برای ناهار و شام می توانید از روی منو غذاهای ارمنی یا بین المللی صرف کنید. کافی شاپ هتل آنی پلازا با قرار گرفتن در محوطه روباز مکان بسیار مناسبی برای صرف نوشیدنی های گرم است. تور ارمنستان فروردین 97در مرکز اسپا هتل آنی پلازا استخر سرپوشیده، خدمات ماساژ، سونا و باشگاه بدنسازی قرار دارند که می توانید تور ارمنستان دی 96با پرداخت هزینه اضافی از آن ها استفاده کنید. یکی از مزیت های بسیار مهم این هتل برای شما مسافران تور ارمنستان مسلط بودن کارکنان این هتل به زبان فارسی است. از دیگر امکانات هتل انی پلازا می توان به اسنک بار، آرایشگاه، فروشگاه، سولاریوم، مرکز تجارت و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان


هتل آویا ترانس ارمنستان  چهار ستاره

هتل آویا ترانس یکی از هتل های 4 ستاره ارمنستان است که در خیابان آبویان تور ارمنستان زمستان 96شهر ایروان و در نزدیکی میدان جمهوری قرار گرفته است. این هتل دارای 55 اتاق بسیار تمیز و زیبا است که برای شما مسافران تور ارمنستان دارای امکانات مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، تور ارمنستان فروردین 97حمام و وسایل بهداشتی هستند. رستوران هتل آویا ترانس صبحانه را به سبک بوفه سرو می کند و در دیگر وعده های غذایی انواع غذاهای ارمنی و تور ارمنستان اسفند 96اروپایی را سرو می کند. بری انجام مبادلات ارزی نیازی به مراجعه به بیرون از هتل ندارید زیرا هتل دارای یک مرکز صراف می باشد. از دیگر امکانات هتل آویا ترانس می توان به کافی شاپ، اتاق جلسات، فروشگاه، خشکشویی، تور ارمنستان بهار 97اینترنت بی سیم، ماساژ، پذیرش 24 ساعته و ... اشاره کرد.

هتل آویا ترانس ارمنستان

هتل آویا ترانس ارمنستان

هتل آویا ترانس ارمنستان


هتل نورث اونیو ارمنستان

هتل نورث اونیو ارمنستان یکی از بهترین و معروفترین تور ارمنستان اسفند 96هتل های ارمنستان می باشد که در نزدیکی تور ارمنستان بهار 97میدان جمهوری و تاتر اپرا واقع گردیده است.این هتل دارای 24 اتاق بسیار لوکس و با امکانات و خدمات رفاهی عالی می باشد.مسافران تور ارمنستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای لذیذ و همچنین غذاهای اسپانیایی معروف رستوران را نوش جان نمایند.لازم به ذکر است فاصله هتل تا فرودگاه تور ارمنستان دی 96بین المللی 12 کیلومتر می باشد.با تور ارمنستان همراه شوید  در این رستوران لوکس لحظات رویایی و خاطره انگیزی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل نورث اونیو ارمنستان

هتل نورث اونیو ارمنستان

هتل نورث اونیو ارمنستان





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: